חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין בעוד 21 שנים

 

רק 80 ומשהו אלף תושבים, אבל בעיריה מסתכלים רחוק רחוק, וכבר מתכננים מה ואיך לתכן את העיר לקראת השלב הסופי שלה, שלב שבתחילה גנזו אותו אבל המציאות עושה את שלה

 

מאות תושבים מילאו ביום שלישי שעבר את אולם הכנסים של בית סחלבים ולקחו חלק בכנס בנושא תוכנית המתאר של העיר לשנת 2035.

את הכנס פתח ראש העיר, חיים ביבס שהודה לתושבים הרבים שהגיעו והציג בפניהם מידע על העיר ועל תכנונה העתידי. בכנס נכחו גם סגניו, אילן בן סעדון, שלמה פסי ומיכאל חרל"פ, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, המשנה למנכ"ל מיכל ענבר פרפרי, מהנדס העיר, צחי כץ, עובדי עירייה ואנשי ציבור נוספים.

במהלך הכנס הוצגה תכנית המתאר הכוללנית של העיר אותה יזמו עיריית מודיעין מכבים רעות ומשרד הפנים. כידוע, תכנית מתאר כוללנית הינה תכנית הקובעת את מדיניות התכנון הכללית ליישוב עד לשנת היעד (שנת 2035). התכנית מגדירה באופן כללי את השימושים באזורים השונים של העיר וקובעת את הכללים למימוש הזכויות הניתנות בה במסגרת תכנית מפורטת.

לאחר מכן הציגה האדריכלית, נעמה מליס, שנבחרה להכין את תכנית המתאר, את העיר, נתוניה ואת אופי העבודה בשיתוף התושבים. מליס הסבירה כי התכנית מלווה בתהליך שיתוף ציבור הנעשה בכמה שלבים, כאשר בכנס עסקו בשלב הראשון של איסוף נתונים וניתוח המצב הקיים. בכנס הציג צוות התכנון את שיטת העבודה לקביעת תכנית המתאר ולאחר מכן התחלקו המשתתפים לקבוצות דיון בהם העלו הצעות לשיפור ולשימור על מנת להעשיר את ידע צוות התכנון אודות המצב הקיים והצרכים העתידיים של העיר לקראת גיבוש החזון והחלופות התכנוניות.

בהמשך הערב התכנסו המשתתפים בשנית באולם ונציג מכל קבוצה הציג בפני המשתתפים את ההצעות שעלו מקבוצתו. את הכנס סגר מנכ"ל העירייה, יורם כרמון שהודה לתושבים על מעורבותם ועל הזמן שהקדישו לטובת נושא חשוב זה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות