חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

דה זה וו: סניף הדואר במרל”ז יעבור למקום חדש!?

 

יותר מ 10 שנים מבטיחים לנו שרי התקשורת למינהם כי הסניף במר"ז יפנה מקומו לסניף מרכזי ראוי למודיעין. אז הבטיחו, עכשיו תורו של השר ארדן להבטיח לסגן ראש העיר מיכאל חרל"פ. תרשמו תרשמו

 

 שר הולך ושר בא וסאגת הביזיון סביב סניפי הדואר בעיר ממשיכה כאילו לעיירת פיתוח מצטמקת היינו. נושא הדואר בעיר בכלל והסניף השערורייתי במרל"ז לא יורד מעל השולחן בתקשורת המקומית עוד בימים שהעיר היתה כרבע ממה שהיא כיום.

גם כותב שורות אלו, םנה פעם אחר פעם בשאלה, מתי סוף סוף נראה בעיר סניף מרכזי ראוי לשמו ולא סניפון עם תור ללא הפסקה עד עמק דותן ושרות לא משהו בלשון המעטה. התשובה היתה כמעט תמיד זהה, או טו טו, י שכמעט מגרש, כמעט הסכמה וכמעט.. הכל כמעט, וגם זה נמשך עד היום.

גם פרנסי העיר לא אחת פנו בעקבות פניית המקומונים לשרי התקשורת וסברנו תמיד שאם השר הבטיח אז זה כנראה סגור. אה!

חרל"פ: אולי זה יקרה במשמרת שלו

לא סגור ולא נעליים ולפני כחודשיים הגיע תורו של סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ שפנה לשר התקשורת גלעד ארדן המשמש כשר האחראי על רשות הדואר. במכתבו קבל סגן ראש העיר על מצב סניפי הדואר בעיר ועל תורי ההמתנה הארוכים וביקש מהשר לבחון כיצד ניתן לשפר את השירות הנעשה בעיר. עוד ציין חרל"פ כי מכונות הדוארמט - המספקות ציוד דואר ללא תור היו ריקות מתוכנן. כידוע, "דואר ישראל" נמצאת בימים אלה במהלכה של תכנית הבראה מקיפה אשר נועדה להתאים את המערך התפעולי של החברה, לשינויים החלים בשוק הדואר ובצורכי הלקוחות.

השבוע קיבל חרל"פ מכתב תשובה מהשר ארדן ובה ציין כי הוא מייחס חשיבות רבה למתן שירותי הדואר ברמה נאותה ואין חולק כי קיצור זמני ההמתנה הוא חלק בלתי נפרד וחשוב משיפור השירות. עוד כתב השר כי הנחה את גורמי המקצוע לערוך בירור עם חברת הדואר וכי בתקופה הקרובה ייכנסו משפר שיפורים.

השר עדכן כי בימים אלה חברת הדואר נמצאת בתהליכי קליטה של עובדים חדשים שעם סיום הכשרתם ישולבו במערך האשנב (קבלת קהל) של סניף מרל"ז. עוד בנוגע לסניף מרל"ז, השר עדכן כי הסניף צפוי לעבור לסניף חדש גדול ומרווח יותר בעיר.
בנוגע למכונות הדוארמט מנהלי הסניפים בעיר הונחו לוודא הימצאותו של המלאי במכונה באופן שוטף.

סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ: "שירות הדואר וחלוקת המכתבים הוא שירות בסיסי שחייב להינתן בצורה הולמת על ידי דואר ישראל. נמשיך לעקוב אחרי יישום הדברים כפי שהבטיח השר על מנת שכל תושבי העיר ייהנו משירותי דואר כיאה למאה ה-21"

וכמו שאמרנו... האם זה עוד סיבוב הרגעה שעושים על תושבי מודיעין או שארדן כוונותיו לא רק כנות אלא מבוססות על נקיטת צעדים מהירים. נמתין ונראה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות