חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

החייל אלמוג שילוני ז”ל נטמן בהר הרצל

 

משפחתו של אלמוג, החייל בן ה 20 שנרצח אתמול בת"א, הינה מראשוני תושבי העיר ומתגוררת בשכונת הפרחים. האב, מתנדב ידוע המשמש כגבאי בית כנסת בקיפודן. ההלוויה: אלמוג נטמן היום בהר הרצל. חיים ביבס: "אנחנו לצדכם ונסייע בכל מה שניתן בשעה קשה זו"

 

איש לא שיער שההמולה וההתלהמות סביב הר הבית, יובילו לשבוע של טרור בלתי נגמר הן בשטחים אבל גם בתוך גבולות הקו הירוק. ולא סתם בתוך הקו אלא ממש בלב המדינה בתל אביב.

בוקר אתמול יום ב’ החייל אלמוג שילוני בן ה 20 תושב מודיעין, יורד מהרכבת בתחנה שבגשר ההגנה, כאשר התנפל עליו צעיר בן 18, נור אלדין אבו חאשיה, תושב אחד ממחנות הפליטים שליד שכם. הצעיר, שוהה בלתי חוקי, כך הוברר בדיעבד, ניסה לחטוף את נשקו של אלמוד כשהוא דוקר אותו שוב ושוב.

המחבל איש הג’יהאד משכם הספיק לפגוע קל בעוד אזרח שניסה להניא אותו מהמשך דקירת אלמוג, בטרם נמלט לאחד הבנינים החצי נטושים שם נלכד בסופו של דבר.

בינתיים אנשי מד"א ניסו לעצור את הדימום מהדקירות בגופו של אלמוג  ומשם הוא הועבר לבית החולים תל השומר כשהרופאים עושים ככל שידם משגת להצילו, אבל לשוא, לפנות ערב נמסר כי  אלמוג נפטר על שולחן הניתוחים.

מקטעים שפורסמו באתרי אינטרנט שונים עולה כי אלמוג, חייל בחיל האוויר היה אח תאום לסהר ובשנתיים וחצי האחרונות היה בן זוגה של צעירה בשם נוי ששהתה במקרה בבוקר הפיגוע בתל אביב ושמעה מחברותיה על הפיגוע. (באחד האתרים נכתב שהדקירה קרתה כשנוי ואלמוג היו באמצע שיחה ממש) ליבה ניבא לה רעות והיא מיהרה למקום  כשהיא מספיקה עוד לצפות במאמצי ההחייאה של חברה. 

הלוויתו של אלמוג שילוני התקיימה היום  בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

בינתיים הספקנו לשמוע כמה פרטים על משפחתו של החייל המתגוררת בשכונת הפרחים. 5 ילדים למשפחה, האב המוכר כמתנדב בעיר בעיקר בחלוקת מזון לנזקקים, משמש כגבאי בבית הכנסת ברחוב קחפודן הסמוך לבית המשפחה.

על פי הודעת המשטרה, המשפחה פנתה וביקשה לא לסקר את ההלוויה. ואולם למרות זאת בחדשות הערב בטלוויזיה נראה כי המשפחה נמלכה בדעתה ואישרה את הסיקור.

ראש העיר חיים ביבס: "בשם תושבי מודיעין מכבים רעות אני שולח תנחומים וחיבוק גדול למשפחת שילוני היקרה שאיבדה את הבן. אנחנו לצדכם ונסייע בכל מה שניתן בשעה קשה זו. ת.נ.צ.ב.ה"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות