חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

היערכות ביטחון של העירייה

 

ראש העיר חיים ביבס הנחה בתיאום עם מחזיק תיק הביטחון דן ליכטמן, את מנהל אגף השירות ומנהל מחלקת הביטחון וחירום להגביר את רמת הכוננות בעיר

 

ראש העיר חיים ביבס הנחה ביום שלישי בישיבה שנערכה בהשתתפות גורמי הביטחון של העירייה ובתיאום עם מחזיק תיק הביטחון דן ליכטמן, את מנהל אגף השירות ומנהל מחלקת הביטחון וחירום להגביר את רמת הכוננות בעיר, לצד ההיערכות של משטרת מודיעין.

ברחבי העיר פועלות 19 ניידות של מחלקת הביטחון הכוללות את תשע ניידות אבטחת הגנים, ארבע ניידות ביטחון ושש ניידות נוספות. לכוח זה התווספו גם ארבע הניידות ומפקחי מחלקת הפיקוח העירוני שהונחו אף הם להגביר את נושא שמירת השקט והסדר העירוני. עוד נמסר כי העירייה תתגבר את מצבת המאבטחים בניידות.

כוח האבטחה והפיקוח הונחה להגביר את הנוכחות בצירי התנועה המרכזיים בעיר, בכל הכניסות לעיר וכן מאבטחים וסיירים יגבירו סיורים גם במרכזי מסחר ברחבי העיר.

בעירייה הסבירו השבוע כי העירייה נוקטת כל אמצעי אפשרי על מנת לשמור על ביטחון תושבי העיר תוך המשך שגרת החיים הרגילה במודיעין מכבים רעות. כמו כן העירייה נמצאת בקשר ישיר עם משטרת מודיעין שאף היא הגבירה את פעילות באזור העיר.

חבר המועצה ומחזיק תיק הביטחון דן ליכטמן: "הימים האחרונים מהווים ימים לא קלים עבור כלל אזרחי המדינה. העירייה פועלת בכל יכולתה בשיתוף פעולה עם משטרת מודיעין להמשיך לדאוג לביטחון תושביה. אני מבקש מהציבור לשמור על ערנות ובמידה והם רואים פעילות חשודה לעדכן באופן מידי את משטרת מודיעין."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות