חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

השכנים התקשרו למשטרה והבעל האלים נשלח למעצר

 

דיווח של שכנים על אלימות חוזרת בדירת שכניהם הזעיקו את השוטרים שעיכבו בסופו של יום את הבעל לחקירה והוא ממתין להארכת מעצרו

 

רק חלק קטן מה"תקריות" המתרחשות בין בני זוג בעיר מגיעות לחשיפה או בכלל לכדי הגשת תלונות הדדיות או של צד אחד. רוב המריבות נגמרות בסולחה או בברוגז קצר או ארוך טווח. אלא שמקרי הרצח בתוך המשפחה בשנים האחרונות התרבו ותמיד תישאל השאלה, איך איש לא שמע ולא דיווח.

אז הנה, בתחילת השבוע בשעת בוקר מוקדמת שמעה תושבת העיר צעקות וצרחות מדירת שכנתה באחת משכונות העיר. השכנה מיהרה להתקשר למוקד המשטרה ולדווח כי בדירה יש רעש התכתשות, חפצים מתנפצים וצעקות רמות בין בני הזוג המתגוררים שם, בעיקר כך חשוב להדגיש צעקות של הגבר.

השוטרים מיהרו להגיע למקום  וכבר עם תחילת בדיקת הארוע עם השכנים נמצא שתקריות כאלה אצל המשפחה הזו אינן נדירות בלשון המעטה. אלא שבעת הגעת השוטרים בני הזוג הספיקו כנראה לצאת לעבודתם ורק בסוף היום שבו השוטרים ועיכבו את הבעל לחקירה. בתום החקירה הוחלט להביאו בפני שופט להארכת מעצר. לא לוקחים סיכון במשטרת העיר.

ועוד משולחן הפלילים השבוע

א. בתחילת השבוע בשעות אחה"צ בפעילות של שוטרי סיור ותנועה כנגד תופעת הסעת השבחים במודיעין נעצר לבדיקה רכב חשוד שבו ישבו 7 נוסעים . 3 מהנוסעים הציגו לשוטרים תעודות זהות ישראליות שנראו לשוטרים חשודות , בבדיקה מעמיקה יותר הודו השלושה שמדובר בתעודות מזויפות שנקנו ביאטה והם פלסטינאים ללא אישורים . השלושה נעצרו ויובאו להארכת מעצר בפני שופט.

ב. בפעילות שגרתית של שוטרי תחנת מודיעין יחד עם מתנדב נעצר רכב מסוג מזדה 323 נהוגה על ידי החשוד . בבדיקה התברר כי הנ"ל פסול נהיגה ביודעין למשך שנתיים ואף כנגדו מאסר על תנאי למשך 10 חודשים . הנ"ל נחקר הודה ונכלא

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות