חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תרומה ספרותית לבית סחלבים

 

במהלך אירוע שבילי שירה, שנערך בבית סחלבים על ידי יו"ר בית הסופר מודיעין ד"ר רחלי אברהם-איתן, נתרמו שירים מודפסים על ידי משוררים וסופרים מקומיים

 

עשרות תושבים ותושבות העיר מילאו בסופ"ש האחרון את האולם בבית סחלבים, המתנ"ס העירוני של מודיעין, שבו התקיים ערב שבילי שירה.

את האירוע הנחתה יו"ר בית הסופר מודיעין ד"ר רחלי אברהם-איתן, ובחלק הראשון של האירוע הופיעו המוזיקאי חיים אמדור ושלישיית תלתן בניצוחו של זאב אולמן.

בקהל נצפו חיים ברליאה, משורר, זמר וממקימי מועדון הזמר עונות השנה, החבר בבית הסופר מודיעין, יחד עם אשתו גילה. הקהל נהנה מאוד מהופעותיהם של חיים אמדור ושלישיית תלתן בניצוחו של זאב אולמן. 

גולת הכותרת של האירוע היתה עשרה משוררים ומשוררות מקומיים, שעלו לבמה והקריאו בפני הקהל שוחר התרבות שירים שהם כתבו, ולאחר מכן תרמו אותם מודפסים יחד עם ציור או תמונה לתלייה על גבי הקירות של בית סחלבים, הישר למנהל המתנ"ס סמי עטר.

עטר הודה לרחלי אברהם-איתן ולחברי בית הסופר מודיעין על קיום האירוע יוצא הדופן בבית סחלבים, וכמובן גם על התרומה התרבותית לבית סחלבים. המשוררים שתרמו את שיריהם הם: ד"ר רחלי אברהם-איתן, ד"ר אבינעם צברי, שרה גר אמדור, שבעלה חיים אמדור הופיע באירוע עם מספר קטעי נגינה, גאולה חמילבסקי, תמי לדרמן ירבלום ארבל, דפנה לובל לדרר, רחל פרג, אברהם ונונו, יהורם גלילי, חדווה מרוז ורפי אגמון.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות