חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שברו והתנצלו - נמחל להם

 

מנהלת מרכז "לב רעות" דנית גורן, רגילה לצערה הרב למעשי ונדליזם במרכז. השבוע היתה לה נחת גדולה, כאשר 4 בני נוער הגיעו להתנצל ...

 

ביום חמישי השבוע ראתה מנהלת המרכז המסחרי "לב רעות" דנית גורן, כי חלון בשירותים במרכז נשבר. במהלך השנים אירעו מעשי ונדליזם מדי פעם במרכז, למרות שלאחרונה המקום נשמר מסודר ונקי לרווחת כל באי המרכז, ודנית חשבה כי שוב הגיע גל ונדליזם ורטנה לעצמה על כך.

מה רבה היתה הפתעתה כאשר בשעה 10:00 בבוקר נכנסו למשרדה 4 בני נוער ואמרו: אנחנו שברנו את החלון בשירותים.

דנית: "בני הנוער סיפרו כי היה ריח רע בשירותים והם ניסו לפתוח את החלון. הפתיחה היתה קצת קשה והחלון נשבר. הם הגיעו למשרד, התוודו על המעשה, ביקשו סליחה ואף ביקשו להשתתף בתיקון".

גורן מוסרת כי לא ביקשה מהם כל תשלום: "אם הסגירה של החלון היתה קשה, זו לא אשמתם". אבל יותר מכל, היא מתרגשת מהכנות ומגילוי הלב: "אנחנו יודעים לבוא בטענות לנוער שלנו, לדבר על ונדליזם ובעיות, אבל מקרים כאלה מחממים את הלב.

הארבעה לקחו אחריות על מעשיהם, והגיעו לדבר איתי. זה לא מעשה קל- לקחת אחריות על מה שקורה, גם אם קרה ללא כל כוונה רעה. אני מאוד מעריכה את בני הנוער האלה, את האמת והיושר שלהם. אמרתי להם תודה רבה בשיחה בינינו, וחשוב לי לומר להם שוב תודה רבה מעל דפי העיתון".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות