חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מכתב גלוי למיכאל חרלפ

 

אם אתה באמת רוצה לסייע לאזרחים הוותיקים בעיר, מוטב יהיה אם תפנה לשר אורבך ותבקש ממנו שיקצה תקציבים לעיריית מודיעין-מכבים-רעות עבור הנחות אמיתיות

 

 

מיכאל שלום 

באתר mcity - http://www.mcity.co.il/index.php?id=54478 ובמקומון "גל גפן" (19/11/14) התפרסמה השבוע כתבה שכותרתה סיורים ב"יד ושם". בכתבה פורסם שהשר אורבך בשיתוף הנציגים המקומיים של סיעת "הבית היהודי" בעיר הודיעו השבוע לארגוני האזרחים הוותיקים בעיר על ההטבות בסיור לאזרחים הוותיקים ב"יד ושם". 

תמי אלון, רכזת גמלאים עירונית ונציגת העירייה מול המשרד לאזרחים וותיקים, פרסמה כבר ב- 5/11/14 לאזרחים הוותיקים בעיר ולכל ארגוני האזרחים הוותיקים את המייל וההזמנה המצ"ב, לסיור ב"יד ושם" (ראה את המיילים הר"מ).

כמו"כ, מתחילת נובמבר 2014, יש פרסום בנושא באתר "יד ושם" - http://www.yadvashem.org/yv/he/visiting/shlaykes.asp.

לכן, הפרסום בכתבה שרק השבוע הודיעו השר אורבך ונציגי הבית היהודי לארגוני האזרחים הוותיקים על ההטבות בסיור לאזרחים הוותיקים ב"יד ושם", הוא לא רציני, בלשון המעטה.

מעבר לכך שתיק האזרחים הוותיקים הוא באחריותי, ולמרות שאתה חבר קרוב של השר אורי אורבך, אני סבור שאין זה ראוי שאתה תעסוק בנושאי האזרחים הוותיקים, כשם שאין בכוונתי לעסוק בפעילויות של התרבות היהודית בעיר ... ובוודאי שאין זה ראוי להתהדר בנוצות לא שלך כלפי ציבור האזרחים הוותיקים שיש לו זכויות להנחות עפ"י חוק, שחלקן אינו זוכה לקבל.

אם אתה באמת רוצה לסייע לאזרחים הוותיקים בעיר, מוטב יהיה אם תפנה לשר אורבך ותבקש ממנו שיקצה תקציבים לעיריית מודיעין-מכבים-רעות עבור הנחות אמיתיות של 50% לאזרחים וותיקים בכל ההצגות, האירועים והמופעים לסוגיהם בהיכל התרבות ובעינן.

כמו"כ, תוכל לסייע בנושא ההנחות לאזרחים הוותיקים, אם תגלה נדיבות ותבקש להעביר סכום צנוע של 200,000 ₪ מתקציב התרבות היהודית לטובת הנחות אמיתיות של 50% לאזרחים וותיקים בכל ההצגות, האירועים והמופעים לסוגיהם בהיכל התרבות ובעינן.

 תודה, אבי אלבז

חבר מועצת העיר   מחזיק תיק האזרחים הוותיקים  יו"ר מודיעין חופשית

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות