חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

השבוע בנעים להכיר - דפנה אלון קירשנר - סטודיו ”קטינא”

 

השבוע בנעים להכיר - דפנה אלון קירשנר ,בעלת סטודיו "קטינא"- עיצוב מסחרי עיצוב חללים מסחריים

 

לדפנה יש הכלים , הידע , הניסיון והמחיר שבונים עבור לקוחותיה את המעצבת המושלמת. בטיפול מקצועי היא דואגת לה-כ-ל ! מהעיצוב הגרפי - הלוגו והפרסום, עיצוב החנות , הסטנדים והפקת כל אירוע ותערוכה, והכל ביצירתיות ונאמנות למותג שלך

בין שרותיה של דפנה : עיצוב ללקוחות מסחריים:* עיצוב חנויות *משרדים * קליניקות * מרפאות * מתנ"סים *מספרות * עיצוב גני ילדים ומוסדות חינוכיים. *עיצוב סטנדים למכירה ותצוגה * עיצוב תערוכות. *ניסיון עשיר מאד, וידע שיווקי ומסחרי - בתחום כבר 12 שנה. עיצוב מיסחרי לאנשים שמנהלים עסק עצמאי.

דפנה אלון קירשנר מעניקה מרוחב ליבה וניסיונה המקצועי למען הקהילה והמגזר העסקי. דפנה חברה בפורום המעצבות במודיעין ,לפני מספר חודשים הייתה שותפה במסגרת פרויקט עיצוב הספסלים שבו דפנה יחד עם חברותיה המעצבות העניקו לכולנו חגיגה אמתית בגינה הסמוכה למרכז מרל"ז בה כל אחת מהמעצבות עיצבה את הספסל, והעניקו לרבים מתושבי השכונה יכולת ליהנות מפארק צבעוני ויפיפה שכיף לטייל ולעשות בו פיקניק עם כל המשפחה .

כיום חברה דפנה בפורום מנכ"לים לשכת המסחר ירושלים ועומדת בראש וועדת המשנה לפרלמנט נשי עסקי ,ויחד עם חבריה שוקדת בימים אלה לקידום כלים למינוף עסקי לחבריה בקהילה העסקית.

השבוע בחרנו להכיר לכם את דפנה ברמה האישית המקצועית והעסקית בכדי שגם אתם תוכלו להיחשף לשרותיה המקצועיים אותם היא מעניקה ביום יום לרבים וטובים בקהילה .

באה לכם לעשות שינוי בבית או בעסק בא לכם לסדר את סביבת העבודה שלכם כנסו לאתר של דפנה : www.ktina.com 

ותתרשמו כמונו מאישיותה הכובשת ופעילות המקצועית גם בדף הפיסבוק שלה : https://www.facebook.com/ktinadesign?pnref=lhc 

זו הזדמנות לשוב ולהודות לדפנה ולחברותי המעצבות על תרומתן למען הקהילה .

חברים, אלפי בתי עסק קטנים כגדולים, ועימם עשרות אלפי עובדים בישראל, מושפעים ישירות מן המצב הביטחוני. על כן,. האירועים האחרונים לא הוסיפו לחברנו בקהילה העסקית.

זו בדיוק ההזדמנות שלכם לתמוך בעסקים הקטנים, , ולסייע בכוח הקניה שלכם לחיזוק המשק הישראלי. המשק של כולנו.

איגוד העסקים מודיעין והשפלה מבקש להזכיר לכם את החשיבות בחיזוק העסקים הקטנים והבינוניים בישראל בכלל ובמודיעין והאזור בפרט אשר מתמודדים כל ימות השנה מול האתגרים הלא פשוטים ובמיוחד בימים אלה .

אנו קוראים לכם, לקנות בעסקים הקטנים וליהנות מהשירותים אותם הם מספקים במודיעין ובמדינתו בכלל ולתת בכך את תרומתכם הצנועה לשגשוג עסקים אלה !

יחד נעניק להם דלת להזדמנויות עסקיות בואו נעניק להם אהבה היום ובכל ימות השנה , שבת שלום 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות