חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מגייסים עליה למודיעין

 

בחודש נובמבר האחרון נערך כמידי שנה בלונדון, אנגליה, יריד עלייה לישראל. גם נציגי מודיעין היו שם

 

בחודש נובמבר האחרון נערך כמידי שנה בלונדון, אנגליה, יריד עלייה לישראל מטעם ההסתדרות הציונית העולמית, הסוכנות משרד העלייה והקליטה, חברת  Jewish Chronicleו-IMP.  

היריד התקיים במרכז היהודי החדש JW3 והשתתפו נציגויות שונות של הסוכנות, פרויקט "הביתה", משרד הקליטה, נפש בנפש, רשויות, חברות, עו"ד, ביטוחים, נדל"נים, הובלות, רואי חשבון, מכללת אשקלון, וארגונים שונים. בין הרשויות המקומיות היו נציגים מירושלים, מחיפה ומבית שמש שהגיעו  להיפגש עם תושבי אנגליה שחושבים לעלות לארץ, לעניין אותם ולענות על שאלותיהם כדי להכין אותם טוב יותר לקראת העלייה.

כמו בכל שנה, גם השנה שלחה עיריית מודיעין מכבים רעות נציגות לכנס, כאשר את העיר ייצגה רכזת עולים דוברי אנגלית במחלקת קליטה, ליאת סלומון, אשר נפגשה עם עולים פוטנציאלים הסבירה על העיר, מפעליה, השירותים הרחבים, שיתופי הפעולה בין האגפים והמחלקות בעיר תוך מתן אוזן קשבת, וטיפול פרטני וכללי של מחלקת הקליטה בפרט ובעירייה בכלל. במהלך היריד נפגשה סלומון עם כ-20 משפחות המהוות כ-60 עולים פוטנציאלים שמאוד התעניינו בעיר.

"הרבה אנשים כבר שמעו על מודיעין מכבים רעות ופעילותה של מחלקת הקליטה בעיר ועל הלווי שהעולים מקבלים פה. זה נותן אטרקטיביות יתרה לעיר ותושביה" מספרת סלומון ומוסיפה: "יש חשיבות רבה להשתתפות של העירייה בירידים כאלה. העולים הפוטנציאלים ידעו על ההשתתפות שלנו בירידים ואף באו במיוחד להיפגש עמנו. אנו מצליחים לחזק את היחסים שלנו עם ארגוני העלייה השונים ולוודא שהאינפורמציה הנכונה על קליטת העולים בעיר באמת מגיעה לידי העולים הפוטנציאלים. יש יתרון גדול לפגוש את העולים הפוטנציאלים פנים מול פנים מעל האימיילים והטלפונים אשר נעשים במשך כל השנה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות