חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

האינסטלטור העוקץ - פעל במודיעין

 

הוא ממש לא יצא צדיק. התחזה כהרצל כהן , כקובי, אברהם ועוד, גבה כראות עיניו אבל אף פעם לא טיפל באמת בתקלה. האינסטלטור בתחפושת חזר ועקץ את תושבי מודיעין עד שהשבוע נעצר

 

המלצה, קחו את המגנטים שעל הדלת בבית או במקרר ושילחו אותם במשלוח היומי למח’ התברואה. רוב הסיכויים שמי שעומד אחרי המגנטים הוא באמת מי שמתיימר להיות אבל די בהרצל אינסטלטור  אחד כדי לקחת מקדם זהירות ולסמוך מקורות יותר רציניים.

ולסיפור עצמו : בתחנת מודיעין נחקרו בחודשים האחרונים מספר תלונות של אזרחים שעסקו באינסטלטור שהזדהה בפניהם בשם "הרצל".לטענת אותם אזרחים לאחר שהתעוררה אצלם בבית בעיית אינסטלציה הם התקשרו  על סמך מגנט שהונח על דלת ביתם לאותו אדם והזמינו את שרותיו.

הנעקצים סיפרו  שהחשוד נטל  את התשלום בעבור עבודתו אך לאחר מס’ ימים בעיית האינסטלציה הייתה חוזרת ואז כשהיו מתקשרים אליו שוב היה האיש טוען בטלפון  שהוא "גיסו של הרצל" או "עובד של הרצל"  או  דורש תשלום נוסף בעבור ביקור נוסף.

באחד המקרים קיבל אותו הרצל 1400 שקלים מאישה מבוגרת בלי לפתור את בעיית האינסטלציה שלה (הכסף הוחזר לבסוף אחרי מעצרו של האיש)  ואף מסר לה תעודת אחריות כשהוא חותם בשם "הרצל כהן " ומוסר מספר תעודת זהות שאינו קיים כלל מאחר וזהותו האמתית של החשוד לא הייתה ידועה ומספר הטל’ אותו מסר היה טוקמן אנונימי .

משרד המודיעין שבמשטרת מודיעין הופעל ועד מהרה התבררה זהותו האמתית של החשוד וששמו כלל לא הרצל והוא תושב אזור. החשוד זומן לחקירה במספר הזדמנויות ושהה במעצר בית ,

מחקירתו עלה כי התחזה בשם הרצל מאחר והוא רשום כפושט רגל במס הכנסה ואינו יכול לתת קבלה על שמו . החשוד גם הפתיע וטען שהוא מגיע לבתים של לקוחות תחת שמות נוספים כמו "אינסטלטור אברהם" או "קובי וניר" כאשר לדבריו קיים אינסטלטור אחר המפיץ מגנטים בעיר מודיעין ובמקומות נוספים כאשר הלקוח שרואה 4-5 מגנטים על דלת הבית שלו (וחושב שהוא עושה סקר שוק)עם שמות ומס’ טל’ אחרים כלל לא יודע שבפועל הוא מתקשר לאותו אדם.

פרטיו של החשוד הועברו גם למע"מ ולרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן ממשרד הכלכלה והוא נחקר גם על ידם .כנגד החשוד יוגשו כתבי אישום בגין עבירות של זיוף,  וקבלת דבר במרמה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות