חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מסיימים את עבודות השיקוע בכיכר

 

כביש השיקוע שעתיד להסתיים בתחילת שנת 2015 יאפשר נסיעה ישירה ללא מעבר בכיכר התחבורה, מצומת שילת ועד לכביש 431 ולכביש 3 הבינעירוני המוביל למחלף לטרון

 

בימים אלה מגיעות העבודות להקמת השיקוע לשלביו הסופיים לקראת פתיחת כביש השיקוע בשדרות החשמונאים. כביש השיקוע שעתיד להסתיים בתחילת שנת 2015 יאפשר נסיעה ישירה ללא מעבר בכיכר התחבורה, מצומת שילת ועד לכביש 431 ולכביש 3 הבינעירוני המוביל למחלף לטרון וכביש ירושלים תל אביב. זאת לצד התחבורה הפנימית בעיר.

השיקוע לאורך רחוב החשמונאים מתחיל בסמוך למפגש של שדרות החשמונאים עם רחוב חיים בר לב, ומסתיים במפגש הרחובות החשמונאים ועמק דותן. השיקוע יעבור מתחת לכיכר התחבורה. בעירייה מציינים כי הכביש ייפתח לתנועה לפני שיסתיימו העבודות על כיכר התחבורה וזאת כדי לאפשר תנועה זורמת בעיר גם ללא תלות בכיכר.

במסגרת העבודות, יצומצם בשבוע הקרוב נתיב נסיעה בצד המזרחי של שדרות החשמונאים. בקטע שבין שדרות יצחק רבין לעמק דותן, ויבוטל מעבר החצייה להולכי רגל בשדרות החשמונאים עמק דותן על שדרות החשמונאים. החצייה תתאפשר מפגשים של שדרות החשמונאים עם כיכר התחבורה בחלקה הצפוני והדרומי וכן במפגשים של הכיכר עם רחובות לב העיר ועמק זבולון.

כמו כן ניתן יהיה לחצות את הכביש גם בצומת המחבר בין יצחק רבין לשדרות החשמונאים. העבודות מתבצעות בתיאום, אישור והכוונת המשטרה, מעירייה מבקשים להישמע להנחיות השילוט ולנסוע בזהירות בהתאם לתנאי הדרך.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון: "פרויקט השיקוע יהווה מציאות תחבורתית חדשה בעיר וייצר הפרדה בין תנועת האורך הרציפה לבין התנועה הפנים עירונית. בימים אלה אנו מאיצים את קצב העבודה סביב השיקוע במטרה לפתוח אותו בהקדם ובמסגרת הזמן שהוקצב, לרווחת התושבים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות