חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מועדון ”ליונס מודיעין” מגייס מתנדבים ב”יום המתנדב”

 

ב"יום המתנדב" שהתקיים בקניון עזריאלי במודיעין בשבוע שעבר, השתתף, כמידי שנה, גם מועדון "ליונס מודיעין" בגיוס מתנדבים לשורותיו. אנשים רבים פקדו את הדוכנים השונים שהציבה העירייה לעמותות המתנדבים לקבלת מידע

 

ב"יום המתנדב" שהתקיים בקניון עזריאלי במודיעין בשבוע שעבר, השתתף, כמידי שנה, גם מועדון "ליונס מודיעין" בגיוס מתנדבים לשורותיו. אנשים רבים פקדו את הדוכנים השונים שהציבה העירייה לעמותות המתנדבים לקבלת מידע, התרשמות מהאפשרויות המגוונות ובחירת הארגון בו הם מעוניינים להתנדב. רבים  מהם הגיעו לדוכן עמותת "ליונס  מודיעין", קבלו הסברים בע"פ ובכתב והביעו נכונות להצטרף למועדון.

בחלקו השני של הערב התקיים באולם "עינן" טקס חלוקת "מגן למתנדב" - למתנדבים המצטיינים בעיר. דודו גלבוע, ממקימיי מועדון "ליונס מודיעין" ויו"ר האגודה למען החייל במודיעין, זכה ב"מגן למתנדב"- תעודת הוקרה של העירייה על: "פעילותו הברוכה במבצע "צוק איתן" ועל נתינה מכל הלב".

  מועדון "ליונס מודיעין" הינו מועדון צעיר אך רב פעלים ופעילויות התנדבותיות בקהילה ונוכחותו מורגשת היטב בעיר מודיעין ובחבל מודיעין. המועדון מקדם פעילויות רבות לטובת הקהילה כמו התנדבות ב"זולה"- לטיפול בנוער, המועדון השיקומי בשוהם ומועדון הקשישים בחבל מודיעין. המועדון תרם מילגות ומחשבים לעמותת "מנדלת הלב" המטפלת בחולי סרטן ובני משפחותיהם וחבריו מתנדבים בעמותה. המועדון מסייע בהפעלת "קפה אירופה" לטובת  ניצולי שואה, חבריו מתנדבים עם עיוורים וכבדי ראיה במסגרת עמותת פעול"ה, מסייעים בטיפול במשפחות עם צרכים מיוחדים בביתם או בצהרונים, פועלים יחד עם חבר המועדון דודו גלבוע, זוכה תעודת ההוקרה ו"מגן למתנדב", באיסוף וחלוקת דברי מאפה על בסיס יומי לחיילים שבגזרת מודיעין ועוד.

בשנה הקרובה יתחיל המועדון להפעיל את פרויקט "עין עצלה" - פרויקט לגילוי מוקדם של "עין עצלה " בקרב ילדי הגנים במודיעין וחבל מודיעין. הגילוי המוקדם מתבצע באמצעות מכשיר מיוחד - תרומה משותפת של מר חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין ומר שמעון סוסן, ראש המועצה האזורית חבל מודיעין לטובת בריאותם של הילדים, שהוענקה למועדון כהוקרה לפעילותו בקהילה וכשי ביום חגו - אירוע ההתרמה שהתקיים בחודש אוקטובר ב"היכל התרבות" בעיר.

 מועדון "ליונס מודיעין" הוא גם מועדון בעל מודעות גבוהה לפעילויות של גיבוש חברתי. הוא פועל לגיבוש החברים ע"י מפגשים חברתיים, אירוח חברים בבתים, הרצאות, טיולים, סיורים, טיולי ג’יפים בארץ ובחו"ל, מסיבות, יציאה משותפת לסופי שבוע ועוד.

"מועדון ליונס מודיעין" משמש בית חם לקבוצת חברים החולקת את הרצון לתרום לקהילה ולהשתייך לקבוצה חברתית, איכותית ופעילה.

כתבה וצילמה : חיה כץ, מועדון "ליונס מודיעין"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות