חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”תשאירו נקי” - אבל מי מקשיב

 

בעבר לא היה חוק להרמת צואת הכלבים והמצב היה רע, היום יש חוק ויש אומרים שהמצב לא פחות מרע. מה ניתן לעשות בנידון והאם מישהו עושה? העיריה: "יצאנו בקמפיין ויוטלו קנסות"  

 

איזה כיף ללכת ברחוב עם חיוך על פנייך, השמש מעלייך, לתכנן את היום שלפנייך ולשוחח עם איזה חבר ילדות בטלפון על הדייט מוצלח שהיה לך אתמול. היום שלך התחיל נחמד ואפשר לומר שטוב, אפילו שמת היום בפעם הראשונה את הנעליים החדשות כי זה התאים לך בול עם הג’ינס. אבל מה שהרס לך את היום הוא לא אחר מבוני הכלב של השכן שבחיים לא מרים את הקקי של הכלב שלו. סף העצבים עלה ומבלי ששמת לב היום המושלם הפך ליום מסריח במיוחד.... אתם לא יודעים על מי להתעצבן, על בוני? על השכן? או על עצמיכם שלא הייתם מספיק ערניים כדי למנוע את התאונה הקטלנית של נעל חדשה וקקי!

רחובות מודיעין מלאים בצואה של כלבים, אנשים לא טורחים להרים ולא מסתירים זאת. לטענת רבים הם שכחו שקית, או שיש חלק שאומרים שהכלב עשה כבר בבוקר ולא חשבו שיעשה גם בערב אז לא הביאו שקית.
התירוצים לא מפסיקים להיאמר ומי שבסוף נדפק מכל הסיפור הם ההולכי רגל ששואלים איפה אכיפת החוק? איפה הפקחים? ולמה עמדות השקי-קקי ריקות?

כשחוק הרמת צרכי הכלב ברחובות נכנס לתוקף, הייתה שביעות רצון וחשבנו שעכשיו נוכל ללכת ברחוב בלי להסתכל על הרצפה ולא נצטרך לדלג כאילו מדובר במוקשים, אז זה הלך כמו שצריך בהתחלה אבל עכשיו כבר לא כל כך.


אז פנינו לעייריה ושאלנו.
תגובת העירייה: "לאחרונה הועלה קמפיין "תשאירו נקי" מטעם העירייה בנושא איסוף צואת כלבים. קמפיין זה כולל פעילות תקשורתית, פעילות הסברה במוסדות החינוך בעיר והגברת אכיפה נגד תושבים שאינם אוספים את צואת כלביהם ברחובות ובשטחים הציבוריים. במסגרת מבצע האכיפה יפעלו מפקחים בפארקים השונים בעיר כשהם מצוידים במצלמות וידיאו וסטילס על מנת להסתייע בהם במתן הקנס העומד על 475₪.
את הפעילות מוביל האגף לשיפור פני העיר, תוך גיוס מחלקותיו השונות: המחלקה הווטרינרית, פיקוח עירוני, תברואה, היחידה הסביבתית, ומחלקת גנים ונוף."

קמפיין העירייה המדובר החל את דרכו ב- 16.11, ואנחנו מקווים ומחכים לראות את שינוי ברחובות בעיר, ובגנים הציבוריים.
אז מה אתם אומרים, תשאירו נקי?  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות