חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

3,000 השתתפו במרוץ מודיעין ה-10

 

תושבי העיר וספורטאים מכל הארץ השתתפו ביום שישי האחרון במרוץ מודיעין ה-10 שהתקיים בעיר. האירוע היה הפנינג ספורט חוויתי מרשים המשלב ספורט תחרותי וספורט עממי לכל המשפחה ותושבי העיר הצביעו ברגליהם

 

על קו הזינוק עמדו במקצים השונים ילדי בתי הספר, בני נוער, חברי נבחרות ריצה, חיילים, צעירים, מבוגרים, נשים וגברים רצים מקצועיים וחובבנים שבאו לנסות את כוחם. בין השאר רצו בעצמם ראש העיר חיים ביבס, סגנו שלמה פסי, חברי מועצת העיר מחזיק תיק הספורט אלעד שמעונוביץ, שחר מי-און, הילה שי-וזאן, שרון מעוז וכן נציגות מכובדת של עובדי העירייה.

מאות הורים ומלווים הצטופפו לאורך המסלול כדי לצפות ברצים כאשר במקביל בפארק הדגים התקיים הפנינג ספורטיבי של פעילויות ותחנות הפעלה לכל המשפחה. במרוץ הופעלה מערכת ממוחשבת שסקרה את התוצאות האישיות של כל הרצים לפי מקצים וגילאים. כל המשתתפים קיבלו מדליות, והמצטיינים במקומות הראשונים קיבלו גביעים ופרסים כספיים. לאחר המרוץ התחרותי נערך בפארק הדגים מרוץ אלונקות של חיילי ומפקדי יחידת דובדבן, שגם התחרו בחבריהם מהמילואים בהצגת תכלית מרשימה לתושבי העיר שצפו בתחרות המעניינת. 

האירוע שאורגן על ידי מחלקת הספורט העירונית בעמותת סחלבים ובשיתוף חיילי יחידת דובדבן כלל מספר מקצים כאשר המעניין שבהם היה למרחק 10 ק"מ שהיה צמוד מאוד. המנצח של המקצה היה גירמה אמרה שעבר את המרחק בזמן של 33:15. אחריו הגיע אגזה גואדה  שסיים את המרוץ בהפרש כ-50 מאיות השנייה בלבד. במקום השלישי זכה מוגס דינקו אחרי 35 דקות ו24 שניות. במקצה זה השתתפו גם לוחמי חטיבת דובדבן בעבר ובהווה. בקרב הנשים במקצה זה זכתה במקום הראשון, הלן וולפסון בתוצאה 41:34. במקום השני סיימה אנה פריס את המרוץ אחרי 45 דק, ו40 שניות ובמקום השלישי סיימה אורנה בלאו בזמן של 46:46. 

במקביל למרוץ זה נערך מרוץ התחרותי ל-5 ק"מ. במקצה זה מרבית המשתתפים היו תושבי העיר חובבי ריצה שלקחו חלק בתחרות. במרוץ זה ניצח בתוצאה של 18:10 עזרא איתמר. סויסה ערן סיים שני בזמן 18:16 ובמקום השלישי הכללי הגיע מגל זיו שעצר את השעון לאחר 18 דקות ו-21 שניות. בקרב הנשים היתה זו נועה ברקוביץ שסיימה ראשונה את המסלול בתוצאה 23:17, פרילי לוי סיימה שנייה בזמן של 23:26 ונטע כהן דובר שלישית בזמן של 24:23.

במהלך התחרות התקיימה גם אליפות בתי הספר לריצה כאשר במקצים לקחו חלק תלמידי מסגרות הספורט בבתי הספר בעיר למרחקים של 1.5 ק"מ ו-2.5 ק"מ. בתום המרוצים נערך בפארק הדגים עבור כל התושבים, אלה שרצו ואלא שלא. ההפנינג כלל טקס חלוקת מדליות למנצחים, הפעלות שונות של אנשי יחידת דובדבן, מתנפחים, דוכני מכירה של מוצרי ספורט והופעות של להקות מחול וריקודים מודרניים של חוגי הספורט ועמותת סחלבים הפועלים בעיר.

מחזיק תיק הספורט, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "המרוץ השנה היה מוצלח באופן מיוחד עם כמות משתתפים גדולה מהרגיל וארגון מצוין של מחלקת הספורט בראשות חנן דנצינגר. הפקנו לא מעט לקחים משנים קודמות, הכנסנו שיפורים והאירוע הפך למסורת כאחד מאירועי הדגל בעיר. יחד עם צעדת מודיעין שהתקיימה לפני שבועיים ומשכה אליה גם כמות גדולה של משתתפים, אנחנו מפתחים בעיר תרבות ספורטיבית איכותית לאירועים ואורח חיים בריא בקרב תושבי העיר ונמשיך בכך עם אירועים נוספים לקראת חודשי הקיץ."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות