חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חוט השני חוגגים את חנוכה עם הגמלאים וחנוכייה כימית

 

בבית ספר חוט השני נערך הפנינג מקורי ומיוחד במינו בנושא "מדע בחג האור" לכבוד חג החנוכה.

 

במסגרת הלימודים ערכו תלמידים מכיתות ו’ ניסויים מדעיים הקשורים לאור, חום ושמן, ואף הציגו אשליות אופטיות. באמצעות תחנות שונות, בהן עברו התלמידים, הדגימו תלמידי ו’ פעילויות המתייחסות למוטיבים חוזרים מהטבע ומתחברים לחנוכה. במסגרת ההפנינג, הדליקה רכזת המדעים בית הספר, כוכי פרל, לעיני כל תלמידי וצוות בית הספר חנוכייה כימית מחומרים שונים שיצרו להבות מרהיבות ומרשימות בצבעים שונים.

האטרקציה כללה נחושת כלורית- להבה בצבע טורקיז וכן פס מגנזיום שיצר תאורה בוהקת בצבע לבן. במעמד זה, הציגה פרל את גלגל ניוטון (גלגל צבעי הקשת) שמסתובב והופך לצבע בהיר אחיד. לאחר מכן, בכיתות, הכינו התלמידים סביבוני "ניוטון" ולקחו אותם לביתם.

אבל בכך לא הסתיימו חגיגות החנוכה של חוט השני, נוסף על החגיגות של התלמידים, לא שכחו בבית הספר את הגמלאים ורצו להאיר את אורם של התושבים הוותיקים שתרמו וממשיכים לתרום לעיר כולה, למערכת החינוך ולבית הספר חוט השני, בתקווה שהקשרים והחיבורים בין הגמלאים לתלמידים ימשיכו ואף יתרחבו.

כידוע, ביוזמת ועדת הקהילה בהנהגת ההורים, נפגשים תלמידי חוט השני עם הגמלאים במספר מעגלים: בתכנית "הקשר הרב דורי" לילדי שכבה ד’, עם גמלאי "ידיד לחינוך" המתנדבים בבית הספר מדי שבוע והשנה "עמותת ארגמן" שמעשירה את פעילות התלמידים בתחומים שונים. כמו כן, ביה"ס נמצא בקשר עם מועדון הגמלאים ויצ"ו בשכונת אבני חן.

לכן החליטה ועדת הקהילה לערוך מסיבת חנוכה משותפת לתלמידים ולגמלאים. בטקס המשותף, נהנו המשתתפים ממחזה לחנוכה שכתבו והמחיזו תלמידי כיתה ה, משירים ששרו מקהלת בית הספר ומריקודים שרקדו חברי להקת המחול.

קרדיט צילום : תמר קנדלקר

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות