חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ראש העיר חיים ביבס הכריז על פתיחת מצעד הפרוטות לשנת 2015 של איל”ן מודיעין

 

ההכרזה נעשתה במסיבת חנוכה של סניף איל"ן, שנערכה בבניין העירייה ובה השתתפו עשרות הורים וילדים ואישי ציבור רבים וחולקו בה תעודות הוקרה לתורמים הרבים לסניף 

 

עשרות ילדים והורים מסניף איל"ן מודיעין-מכבים-רעות השתתפו במסיבת חנוכה חגיגית ומושקעת, שנערכה ביום ראשון בערב. באירוע השתתפו אישי ציבור ובהם: ראש העיר חיים ביבס, סגנו אילן בן סעדון, ממלא מקומו שלמה פסי, חברי המועצה אלעד שמעונוביץ’ המחזיק בתיק התרבות, ורד גל-בכרי, עו"ד בוריס פרלמן ושחר מי-און, מנהל מחלקת שירותים חברתיים יעקב אלמוג, הרב ברוך סלונים מבית חב"ד מודיעין, הרב הספרדי של מכבים-רעות יעקב צ’יקוטאי ואחרים.

האירוע נפתח עם הדלקת נרות חנוכה של ראש העיר חיים ביבס יחד עם ילד מאיל"ן מודיעין והרב יוסף נוימן מבית חב"ד מכבים-רעות. לאחר מיכן נשא דברים ביבס ואמר, בין היתר, כי "בחודשים האחרונים קרו שני דברים מרכזיים באיל"ן מודיעין: יש בית מסודר לאיל"ן מודיעין ומצעד הפרוטות לשנת 2015 יוצא לדרך. אנו בעירייה נשמח לעזור כמה שיותר בכל הנוגע למצעד הפרוטות. יש לנו הרבה ילדים ובני נוער מדהימים ונמשיך לתת הכל כדי שיהיה לכולם טוב. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה - היו"ר שלום דהאן, הגזבר עמוס כהן והאחרים".

דהאן ציין כי "אנחנו נפתח את המבנה החדש שקיבלנו ונשפץ אותו. אני רוצה להוקיר תודה בשמי ובשם חברי וחברות איל"ן מודיעין ובשם כל הנוכחים". בסיום האירוע הגיש דהאן תעודת הוקרה לביבס עבור הסיוע שלו לעמותה.

בהמשך האירוע עלו לבמה שלום דהאן ועמוס כהן והודו לכל חברי וחברות הנהלת הסניף על ההשקעה הרבה שלהם במהלך השנה, ודהאן חילק תעודות הוקרה למתנדבים ולפעילים רבים, כאשר הרגע המרגש היה כששלום דהאן העניק תעודת הוקרה לאלון וליאורה גולדברג, שבנם רפאל ז"ל נפטר לפני כשנה, ומאז מותו דואגת המשפחה באמצעות קרובי משפחה וחברים להשיג תרומות כספיות לסניף לטובת ילדי איל"ן.  

דהאן ציין כי "הנתינה של כולכם נוגעת בכל ילד וילד שנמצאים פה וגם בילדים שלא היו יכולים להגיע לאירוע. קיבלנו הבטחה להקים מועדונית שתשרת כ-12 ילדי איל"ן, קיבלנו לכך אישור ממשרד הרווחה ומיוסי מלר, העובד הסוציאלי הראשי של איל"ן ישראל, ואנו מודים להם על כך".

יוסי מלר אמר: "אני תמיד שמח לעזור לסניף הזה יחד עם שלום דהאן ועמוס כהן וכל חברי ההנהלה שעוזרים לדחוף את העגלה. גם ראש העיר והעירייה נותנים רוח גבית".

עופר שומר, נציג משפחות איל"ן, שבנו עידו סובל משיתוק מוחין, ריגש את הקהל כאשר סיפר שבנו הצליח לרוץ 2.5 ק"מ במרוץ מודיעין האחרון. "האכפתיות זה הדבר הכי מרגש, ובשם ההורים אני מבקש לחזק אתכם, חברי הנהלת איל"ן, לעודד אותנו".

את האירוע הנחתה נוני מלכת הילדים, שגם קיבלה תעודת הוקרה על ההופעה המשמחת שלה, שהצליחה להשכיח להורים ולילדים רבים את הקשיים היומיומיים, ואף העלתה את כולם לבמה והרקידה אותם.  

איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) הוא עמותה, המסייעת לילדים, בני נוער ובוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות, הסובלים מנכויות פיזיות מוטוריות כתוצאה ממחלות שריר ועצב שונות, כגון: שיתוק מוחין, ניוון שרירים ומחלות נוספות

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות