חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

עסק משלך סיימו את חלק ב’ של התוכנית

 

תכנית "עסק משלך" מסייעת לנשים מוחלשות כלכלית להגיע לעצמאות וליציבות כלכלית על ידי פתיחת עסק קטן משלהן המתבסס על כישוריהן ויכולותיהן כאמצעי ליצירת אפיקי פרנסה.

 

קבוצת "עסק משלך", הראשונה שנפתחה בעיר, סיימה ביום ראשון שעבר את שלב ב’ של התכנית, ביריד עסקים חגיגי במרכז הרב תחומי. תכנית "עסק משלך" מסייעת לנשים מוחלשות כלכלית להגיע לעצמאות וליציבות כלכלית על ידי פתיחת עסק קטן משלהן המתבסס על כישוריהן ויכולותיהן כאמצעי ליצירת אפיקי פרנסה.

באירוע הסיום השתתפו ראש העיר, חיים ביבס, חבר המועצה ומחזיק תיק לקידום עסקים קטנים, שחר מי-און, מנהלת תכניות ופיתוח של העמותה, ח’אולה ריחאניף, מנחות ומרכזות התכנית מטעם העמותה, דניה גלילי ואורלי חבקין, העובדת הסוציאלית הקהילתית המלווה את הקבוצה, ספי רוזנברג, שותפים ומכובדים נוספים וכמובן היזמיות שמשתתפות בקורס ובני משפחותיהן שהגיעו לפרגן.  בתחילת הערב הסתובבו המוזמנים בין דוכני היזמיות והתרשמו מעסקיהן, בהמשך הערב סיפרה כל משתתפת על התפתחות העסק שלה והתקדמותו.

הערב המשיך בברכות, קטע אומנותי, חלוקת תעודות לבוגרות וכיבוד קל. האווירה במהלך כל האירוע הייתה חגיגית ומרגשת מאוד. הנשים שסיימו את שלב ב’ ממשיכות כעת לשלב המעשי של התכנית, שבו יזכו לליווי ואימון אישי, המתמקד באופן ספציפי בעסק של כל אחת ואחת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות