חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מיזם עסקי חדש במודיעין: סדרת כנסים מקצועיים

 

חברת עיצובים אונליין משיקה החל מחודש פברואר סדרת כנסים מקצועיים שיתקיימו באולם עינן בקניון עזריאלי מודיעין בשיתוף העירייה, היכל התרבות מודיעין ומעו"ף רמלה  

 

שיתוף פעולה חדשני יוצא לדרך במודיעין-מכבים-רעות, ובמסגרתו תערוך חברת עסקים אונליין בניהולה של נגה קובץ’ סדרת כנסים מקצועיים ארציים עבור בעלי עסקים ממודיעין ומחוצה לה, בשיתוף עיריית מודיעין- סמנכ"לית העירייה מיכל ענבר-פרפרי וחבר המועצה שחר מי-און המחזיק בתיק קידום עסקים קטנים ובינוניים וטיפוח יזמות עסקית, היכל התרבות מודיעין ומעו"ף רמלה. מטרת הכנסים היא להעצים את בעלי עסקים מכל רחבי הארץ, באמצעות כנסים מקצועיים ועסקיים ספציפיים בתחומים הרלוונטיים שיתקיימו במודיעין במהלך השנה.

הכנס הראשון family&buisnessיתקיים ביום שני 9.2.14 בשיתוף שרון ניב, מומחית לליווי אימהות ומשפחות אחרי לידה, והוא יהיה הכנס המקצועי המתקיים לראשונה בישראל ובו ישתתפו מאות נשים בעלות עסקים בתחום ההורות, יועצות שינה, יועצות מטפלות או מאמנות זוגיות, ליווי נשים בהריון, דולות, יועצות הנקה, מדריכות או מלוות התפתחותיות, מיילדות או מטפלות ברפואה משלימה.

נגה קובץ’ חברה בנשיאות איגוד לשכות המסחר ובפורום הנשים של האיגוד, והפקת והנחיית כנסים אינה חדשה לה. היא ניהלה את כנס נשים ועסקים ביוזמת איגוד העסקים המקומי, שם היא חברה גם כן, שהתקיים בחודש ספטמבר האחרון באולם עינן ובו השתתפו מאות נשים מאזור מודיעין ומחוצה , וגם את  כנס מעצבות העיר, שהתקיים לפני כשנה במרכז הרב תחומי מודיעין. 

קובץ’ אמרה השבוע: "מדובר במיזם עסקי שיוצא לדרך בעקבות פעילותי הרבה בתחום ניהול והפקת כנסים מקצועיים במודיעין ומחוצה לה. המטרה העיקרית של המיזם היא לקדם את בעלי העסקים ממודיעין, כל אחד בתחומו, ולהעביר להם הכשרות מקצועיות, לצד מפגשים עם קולגות מתחום עיסוקם המקצועי, יחד עם מיצובה של מודיעין כעיר כנסים ארציים, בעיקר בשל מיקומה הגיאוגרפי".

חבר המועצה שחר מי-און,המחזיק בתיק קידום עסקים קטנים ובינוניים וטיפוח יזמות עסקית, אמר השבוע: "אני מברך על היוזמה לחשוף את בעלי העסקים בעיר בנושאים רלוונטיים להם, וגם על הבאת משאב חיצוני לעיר, שמיקומה הוא מעין טרמינל בין תל אביב לירושלים. זה בהחלט יכול למצב את מודיעין כעיר אטרקטיבית לכנסים שונים. ככל שתהיה לעסקים בעיר יותר חשיפה עסקית, זה ייתן להם במה טובה יותר וזה גם יעזור

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות