חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ח”כ מאיר כהן נפגש עם תושבים

 

שר הרווחה לשעבר הח"כ מאיר כהן, מילא השבוע את אולם המתנ"ס העירוני במפגש עם תושבים שהגיעו לשמוע ולהשמיע

 

שר הרווחה לשעבר הח"כ מאיר כהן, מילא השבוע את אולם המתנ"ס העירוני במפגש עם תושבים שהגיעו לשמוע ולהשמיע. כ-100 תושבי מודיעין מכבים רעות התאספו ביום שלישי האחרון למפגש, לשמוע על פעילות יש עתיד בממשלה ולשאול הרבה שאלות.

המפגש עם ח"כ מאיר כהן הוא השלישי המתקיים בעיר בשבועות האחרונים, ועד לבחירות יוכלו תושבי העיר להיפגש עם מגוון חכי"ם מיש עתיד בנושאים שונים: בשבת הקרובה תתקיים שבת תרבות באולם עינן בקניון עזריאלי עם יו"ר המפלגה יאיר לפיד, שגם פתח את המפגשים כאן בעיר לפני מספר שבועות.  ב- 28/1 יתקיים חוג בית עם ח"כ קארין אלהרר שביצעה שינויים מהותיים בחקיקה בתחום בעלי המוגבלויות, ב- 4/2 ייערך בעיר מפגש עם ח"כ יעקב פרי, וכך הלאה.

המפגש שהתקיים בשבוע שעבר עם ח"כ כהן, בעבר - ראש העיר דימונה ועד לא מכבר שר הרווחה והשירותים החברתיים, כלל תיאור של פעילות שרי "יש עתיד" במממשלה, התכניות שהצליחו לקדם ואלה שלא, הסיבות לפירוק הממשלה וגם את משנתה המדינית של המפלגה.

עשרות מתוך הנוכחים במפגש, חלקם לא הצביעו בעבר ל"יש עתיד", כה התרשמו מהנאמר, ונרשמו אחרי המפגש כתומכים וחלקם אף הביעו רצון להיות פעילים אקטיביים.

 שחר מי און, יו"ר המטה המרחבי של "יש עתיד": "בעיר הזאת יש קהל של אנשים חושבים, שרוצים לדעת מה קורה. חברי הכנסת של יש עתיד שמחים לפגוש את התושבים, ולענות לכל שאלה- הקשה ככל שתהיה, באופן מלא ואמיתי. אני מזמין את כל התושבים להגיע למפגשים עם חברי הכנסת שלנו, ולפגוש אנשים איכותיים, חכמים, אנשי מעש ועבודה. אנחנו מודעים לכך שיש אנשים שחשים מאוכזבים, אבל מאמינים כי רוב האכזבה היא בשל אי הידיעה כמה דברים נעשו, וכמה דברים עוד היו אמורים להיעשות וכתובים בתוך התקציב החדש שהיה אמור להיות מאושר, וכעת לא יתבצעו עד ש"יש עתיד" לא תחזור לממשלה להוביל את המדינה, ולסיים את העבודה שהחלה בה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות