חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

טו בשבט בפתח - יש למה לצפות

 

עיריית מודיעין מכבים רעות והחווה האקולוגית, "חווה ואדם" מזמינים את תושבי העיר והסביבה ליהנות בחיק הטבע, במרחבים הירוקים ובפינות החמד של החווה והגבעות שסביבה באירוע המשלב אקולוגיה טבע וס

 

במשך השנים הפכה חגיגית ט"ו בשבט למסורת מכובדת בעיר עם נטיעת אלפי שטילי עצים. השנה מפני שמדובר בשנת שמיטה לא תתקיים שטילת אלפי עצים ובמקום זאת, עיריית מודיעין מכבים רעות והחווה האקולוגית, "חווה ואדם" מזמינים את תושבי העיר והסביבה ליהנות בחיק הטבע, במרחבים הירוקים ובפינות החמד של החווה והגבעות שסביבה באירוע המשלב אקולוגיה טבע וסביבה.

האירוע יערך ביום שישי 6.2.15 בחווה האקולוגית ויחולק לשני חלקים. בשעות הבוקר (8:30-12:00) יתקיימו בחווה האקולוגית פעילויות למבוגרים שיכללו הרצאות בנושא קיימות, שמיטה, חקלאות, דבורים, גינון טיפולי ועוד. כמו כן במקביל יערכו בחווה סיורים מודרכים להכרות עם המערכות האקולוגיות הפועלות בה. החלק השני של היום יחל בשעה 11:00 והוא יכלול פעילות עבור משפחות, הורים וילדים, שיבואו ליהנות מהיופי המקיף את החווה, לסייר בגבעות וללמוד להכיר את הצמחים וחיות הבר, לסמן שבילי הליכה, להשתתף במגוון סדנאות יצירה, הכנת עציצים ממוחזרים, כדורי זרעים, חליטות תה והכנת פיתות על הסג’. כמו כן תוצג בחווה הצגה "העציץ הריק" וייערך טקס 1קבלת שבת.

נוסף על פעילויות אלה יפעל לאורך שעות היום שוק ירקות אורגני כאשר לצד מגוון דוכנים שונים, יוצב באתר אוהל שמיטה לשיח משותף, ועוד המון הפתעות וריגושים לכל החושים.

פעילות נוספת שתתקיים ביום זה יערך היא פעילות תחת השם "יום אימוץ כלבים" אותו תקיים עמותת "תנו לחיות לחיות" מכפר רות. בפעילות זו יוכלו תושבים המעוניינים להכניס לביתם חבר על ארבע, יוכלו לראות המשתתפים את הכלבים הנמצאים ב"תנו לחיות לחיות" ולתת להם בית חם. המחיר הוא 25 שקלים לאדם או עד ל- 100 שקלים למשפחה. פרטים נוספים באתר החווה: www.havaveadam.org , בטלפון 08-6225782 או באתר העירייה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות