חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הסודות העסקיים של יפעת לוי

 

יפעת לוי, בעלת חברת בגדי הנקה iMAHOT, תעביר הרצאה בנושא הסודות העסקיים שלה בכנס family & buisness, שיתקיים ב-9.2.15 באולם עינן 

 

שיתוף פעולה חדשני יוצא לדרך במודיעין, ובמסגרתו תקיים חברת עסקים אונליין בניהולה של נגה קובץ' סדרת כנסים מקצועיים ארציים עבור בעלי עסקים ממודיעין ומחוצה לה.

הכנסים יתקיימו בשיתוף עיריית מודיעין - סמנכ"לית העירייה מיכל ענבר-פרפרי וחבר המועצה שחר מי-און המחזיק בתיק קידום עסקים קטנים ובינוניים וטיפוח יזמות עסקית, היכל התרבות מודיעין בניהולה של דינה פלד, קניון עזריאלי מודיעין ומעו"ף רמלה. מטרת הכנסים היא להעצים את בעלי עסקים ממודיעין וגם מרחבי הארץ.

הכנס הראשון family&buisness יתקיים ביום שני 9.2.14 בשיתוף שרון ניב, מומחית לליווי אימהות ומשפחות אחרי לידה, והוא יהיה הכנס המקצועי המתקיים לראשונה בישראל ובו ישתתפו מאות נשים בעלות עסקים בתחום ההורות, יועצות שינה, יועצות מטפלות או מאמנות זוגיות, ליווי נשים בהריון, דולות, יועצות הנקה, מדריכות או מלוות התפתחותיות, מיילדות או מטפלות ברפואה משלימה.

אחת הנשים שתשתתף בכנס הקרוב ותעביר הרצאה בנושא: "הסודות העסקיים שעוד לא סיפרו לך להקמת עסק מצליח בתחום ההריון והלידה", היא יפעת לוי, המעוררת השראה של פורצת דרך ישראלית בתחום אופנת טקסטיל בעלת חברת בגדי הנקה iIMAHOT.

לוי, בת 36 ואם לשלושה בנים, זכתה לעשות שינוי כיוון קיצוני בקריירה האישית שלה - מעורכת דין בתחום דיני המשפחה לבעלת עסק בתחום בגדי הלידה, לאחר שהחליטה לעצב מוצרים חדשניים בתחום בגדי הלידה וההנקה. בד בבד עם חופשת הלידה עם בנה הבכור איתן, היא התחילה  ללמוד את תחום עיצוב האופנה ובמקביל תחום הנדסת מוצר.

"היה חשוב לי למצוא את המתכון המושלם לבגדי פונקציונאליים שדורשים טיפול מינימלי ביומה העמוס של כל אמא", אומרת לוי, שכיום עיצובי הקולקציה שלה  נמכרים בסיטונאות בחנויות רבות בארץ, בחנויות הבית של המותג בתל אביב ובקיבוץ עין כרמל, וכמובן גם ללקוחות רבים מחו"ל.

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות