חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חונכים את המעון הטיפולי ”צ’יימס אור” ברעות

 

בנוכחות אנשי ציבור מהעיר וחצה לה ובהשתתפות מאות תושבים, נחנך היום (יום ג’) המעון הטיפולי צימס אור ברעות. ראש הממשלה שלח את ברכתו  

 

כ 200 ובהם אישי ציבור, נבחרי ציבור, תורמים, הורים לילדים ועוד, השתתפו בטקס חנוכת הבית של המעון הטיפולי ציימס אור ברעות: בין הבאים: יוסי סילמן - מנכ"ל משרד הרווחה . חיים געש - יו"ר קרן שלם וראש מועצת פרדס חנה כרכור. שולמית גילנדק - יו"ר עמותת ציימס ישראל. גורג צימרמן - מנכ"ל עמותת ציימס ישראל ומרטי למפנר - נשיא ציימס ארה"ב. את מודיעין ייצגו 2 סגניו של חיים ביבס, אילן בן סעדון ומיכאל חרל"פ.

רבים נשאו דברים ובינהם היה גם ראש ממשלת ישראל ושר הרווחה מר בנימין נתניהו, אשר שלח מראש את ברכתו  שהוקראה  לילדי הגן, לצוות המטפל, להנהלת ציימס ולתורמים הרבים. כמו כן ריגש בנאומו מר מרטי למפנר- נשיא ציימס ארה"ב, אשר סיים את דבריו בהגשת מעטפה לגב’ רותי שמעוני מנהלת הגן כשבתוכה תרומות נוספות לעמותה  מהקהילות  בארה"ב. 

מבנה הגן  הוקם לפני כ 22 שנים על ידי עמותת נאות רעות  ושימש במשך שנים רבות  את ילדי  רעות. קהילת יחד ממודיעין מתארחת במבנה בשבתות ובחגים ועורכת שם את תפילותיה.

לאחרונה נמסר הגן לעמותת ציימס ועבר  שיפוץ נרחב. העמותה גייסה סכום של כ 4 מיליון ש"ח לשיפוץ וערכה בו שינויים רבים על מנת להתאימו ולהנגישו לילדים בעלי הצרכים המיוחדים. כמו כן נרכשו עזרי  טיפול, עזרי לימוד ומערכות הנגשה יחודיות ובכלל כך מחשבי תיקשורת, מסכי תקשורת, כסאות ממונעים, ציוד פיזיוטרפיה ועוד. הגן מאובזר במיטב העזרים הטכנולוגיים ובסטדנרטים בינלאומיים גבוהים. הביטוח הלאומי, משרד הרווחה  וקרן שלם סייעו בגיוס מרבית סכום השיפוץ  והשאר גוייס מתורמים שונים.

עמותת ציימס החלה את פעילותה במודיעין לפני כ 8 שנים ופתחה בו כיתת גן אחת עם שני ילדים. כיום מונה הגן כ 50 ילדים במספר רב של  כיתות והביקוש להתקבל  אליו גדל משנה לשנה. המבנה תואם ותוכנן לקליטה נוספת של ילדים ולתמוך בגידול בביקושים אליו.

צוות הגן בניהולה המסור של הגב’ רותי שמעוני מעניק לילדים את הטיפול הטוב ביותר שניתן לקבל כיום, ושוקד כל העת על טיוב התהליכים והתוצאות. הגן משמש כמוקד עלייה לרגל לצרכי לימוד  ומהווה מבחינה זו אבן שואבת ומקור גאווה גדול.

עמותת ציימס ישראל היה ארגון ללא מטרות רווח,  הפועל למען שיפור איכות חייהם של אנשים עם צרכים מיוחדים, באמצעות פיתוח ומתן מגוון שירותים מקצועיים ועדכניים באיכות גבוהה.

העמותה פועלת משנת 1991 ומפעילה כ 20 מסגרות ותוכניות לכ 1,200 אנשים ובני משפחותיהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות