חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין מכבים רעות הצטרפה לאונסק”ו

 

נציגי אונסק"ו הודיעו כי הם מבקשים לתמוך במודל זה המהווה כבר עכשיו כחממת סטארט-אפ לערים ורשויות אחרות באירופה וביקשו לצרף את ישראל בכלל ואת מודיעין מכבים רעות בפרט כחברה בארגון הבינ"ל

 

מודיעין מכבים רעות הצטרפה השבוע לפורום העולמי של אונסק"ו בזכות היותה מודל מיוחד של עיר לומדת בישראל. כידוע, אונסק"ו הוא ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם הפועל לקידום מיזמים עולמיים בתחומים שונים תוך הסכמי שיתופי פעולה בין לאומיים עם יותר מ-195 מדינות החברות בו.

נציגי אונסק"ו הודיעו השבוע כי בזכות העניין רב שגילו מדינות האיחוד האירופאי במודל של עיר לומדת שפותח במודיעין מכבים רעות, הם מבקשים לתמוך במודל זה המהווה כבר עכשיו כחממת סטארט-אפ לערים ורשויות אחרות באירופה וביקשו לצרף את ישראל בכלל ואת מודיעין מכבים רעות בפרט כחברה בארגון הבינ"ל.

הצטרפות מודיעין מכבים רעות לפורום של אונסק"ו מהווה פריצת דרך משמעותית במיצובה ומיקומה של העיר ושל המרכז הרב תחומי כמובילה בין לאומית לערים לומדות. נציגי אונסק"ו הביעו את רצונם להשתתף כצוות מייעץ ומוביל יחד עם המרכז שפועל בשיתוף ובחסות מרכז השלטון המקומי, משרד החוץ, מזכ"לית אונסקו בישראל ועיריית מודיעין מכבים רעות. נציגי אונסק"ו אף הזמינו את ראש העיר, חיים ביבס ואת ד"ר אורנה המודל של עיר לומדת פותח בישראל על ידי מנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר מגר להציג את הפעילות הנעשית במרכז בכנס בין לאומי לרשת הערים הלומדות בעולם שייערך בחודש מאי השנה במקסיקו סיטי, זאת כדי לקדם שיתופי פעולה של העיר והמרכז עם מדינות וערים נוספות מכל העולם.

המודל של עיר לומדת פותח בישראל על ידי מנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר לפני כ-7 שנים וכיום מצטרפות לרשת רשויות נוספות בארץ. במסגרת פיתוח המודל משמש המרכז הרב תחומי כמעבדת למידה פרויקטים חדשניים בתחומים שונים הרלוונטיים לתושבי העיר. בין השאר מפעיל המרכז קורסים וסדנאות בנושאים של תעסוקתיות בכלל ותעסוקתיות לבני 40 ו50 פלוס בפרט.

ראש העיר חיים ביבס: "העובדה כי מודיעין מכבים רעות היא אחת הערים המובילות בישראל בנושא חינוך עבור ילדינו היא עובדה מוגמרת. אולם השבוע, עם קבלת אישור החברות של העיר בארגון אונסק"ו קיבלנו חותמת רשמית כי העיר מובילה גם בתחום חינוך מבוגרים"

מנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר: "אני נרגשת מאוד מהפניה של אונסק"ו למרכז שלנו במודיעין מכבים רעות, עד כה פעלנו בשיתוף פעולה עם האיחוד האירופאי והרשת האירופאית, ומבחינתנו זו פריצת דרך משמעותית במיצוב מיקומה של העיר מודיעין מכבים רעות ושל המרכז הרב תחומי כחממת הזנק בין לאומית לערים לומדות"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות