חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נערכים לעדלאידע

 

חודש אדר הולך ומתקרב ובעיריית מודיעין מכבים רעות נערכים לאירוע השיא של החודש שבו מרבין בשמחה - המסורת השמחה ביותר של העיר - תהלוכת העדלאידע. הצעדה הצבעונית של השנה שתתקיים ביום שישי 27.2.2015 החל מהשעה 12:00.

 

חודש אדר הולך ומתקרב ובעיריית מודיעין מכבים רעות נערכים לאירוע השיא של החודש שבו מרבין בשמחה - המסורת השמחה ביותר של העיר - תהלוכת העדלאידע. הצעדה הצבעונית של השנה שתתקיים ביום שישי 27.2.2015 החל מהשעה 12:00.  

כמו בכל שנה גם השנה נערכות חגיגות פורים בעיר כמיטב המסורת עם תהלוכת תחפושות ססגונית בהשתתפות אלפי ילדים מכל בתי הספר בעיר, שיצעדו לאורך עמק החולה לעיני אלפי תושבים ואורחים שייהנו מאווירה פורימית משמחת. השנה תיערך העדלאידע בסימן ארבעת היסודות: אש אדמה, מים ואוויר. כאשר המיצגים והתחפושות אותם יכינו תלמידי שכבת כיתות ד’ בעיר בהנחיית המורות לאומנות יהיו סביב נושא זה.

בראש התהלוכה יצעדו ראש העיר, חיים ביבס, חברי מועצה ואחריהם כל בתי הספר בעיר. יחד עם הצועדים יהיו גם ילדי חוגי עמותת סחלבים, ילדים מחוגים פרטיים, קבוצות אקרובאטיקה, מחול וג’אז, תנועות הנוער, מועצת הנוער, ילדי אקי"ם, ילדי איל"ן וגמלאים. בין השאר ייקחו חלק באירוע הולכי קביים, מיצגים, מתנפחים ועוד. לצד התהלוכה יפעלו מתחמי פעילויות לקהל הרחב בפארק הדגים ובאמפי פארק החולה, כבר משעה 11:00. בין השאר יתקיימו במתחם המופע הצבעוני והססגוני "קצפת ותות" עם שירים שכולם אוהבים ובליווי רקדניות. לאחר המופע שיתחיל בשעה 13:45 תעלה על הבמה הזמרת "עדי ביטי" מבית הספר למוזיקה בשעה 14:30. בעירייה הזכירו כי כמו בכל שנה גם השנה בתהלוכת העדלאידע הותאמה והונגשה לצופים המוגבלים בתנועה. לצופים אלה תהיה עמדת צפייה בפארק הסמוך למרכז שרבט בכתובת עמק החולה 32. הכניסה למתחם זה תתאפשר דרך רחוב עמק יזרעאל (דרום) ועד מרכז "שרבט". תושבים או אורחים בעלי תו נכה המעוניינים להיכנס עם הרכב, מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני 106 בטלפון 08-9726020. מומלץ להירשם ולשמור מקום מבעוד מועד. בנוסף תתאפשר חנייה לנכים הצועדים בתהלוכה בחניית בית ספר דורות. הגעה עם רכב תיעשה מכיוון רחוב יאיר פרג דרך עמק החולה - בניגוד לכיוון הנסיעה.

בעירייה הדגישו השבוע כי במקרה של גשם תידחה הצעדה ליום שלישי, 3.3.2015! במידה וירד גשם גם ביום זה לא תיערך צעדת העדלאידע.

חגיגות הפורים יימשכו גם בחופשת פורים. ביום שישי, 6.3.2015 בין השעות 11:00 - 14:00 תתקיים בפארק הדגים פעילות לילדים ובשיאן מופע מצחיק ומקפיץ עם כוכב הילדים "רוי בוי". בנוסף על הדשא יתקיים הפנינג שיכלול סדנאות יצירה, ליצנים, מאפרות, קעקועי אייר בראש, מתנפחים ועוד. כל האירועים, הסדנאות והפעילויות ללא תשלום.

במהלך האירועים ייחסמו לתנועה רחוב עמק החולה והרחובות הסמוכים לו. בנוסף, בשל סגירת הרחובות יהיו שינויים בתחבורה הציבורית. יש לעקוב אחרי הפרסומים בעיתונות המקומית ובאתר העירייה www.modiin.muni.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות