חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מחכים לשלג

 

על פי תחזיות מזג האוויר נראה כי במהלך הסערה המתקרבת יש סיכוי כי במהלך הלילה בין חמישי לשישי ירד שלג במודיעין מכבים רעות. ובעיריה מתכוננים

 

על פי תחזיות מזג האוויר נראה כי במהלך הסערה המתקרבת יש סיכוי כי במהלך הלילה בין חמישי לשישי ירד שלג במודיעין מכבים רעות. בהתאם לכך החלה העירייה להיערך במתכונת מיוחדת. בין השאר הוקצו לטובת כוננות העירייה לסופה רכבי ביטחון 4X4, משאיות מנוף לפינוי מיפגעים ולתיקון תאורה וטרקטורים. כמו כן יחידת הג’יפים של המשטרה ע"ש חנוך ברנרד תסייע לעירייה באשר תידרש. בעירייה ציינו כי עדכונים על פעילות מערכת החינוך העירונית יימסרו בהמשך, על פי הצורך.

במהלך הימים האחרונים נערכה העירייה בשיתוף עם החברות העירוניות לקראת הסערה: בין השאר עובדי אגף שפ"ע ניקו את הקולטנים, ואת עלי השלכת מהרחובות. עובדי אגף תשתיות ביצעו עבודות תחזוקה לאתרים בהם יש סחף בגשמים חזקים, במוסדות החינוך ניקו אבות הבית את הגגות והמרזבים ובאתרי הבנייה קבלנים חיזקו את גדרות באתרים.
בנוסף, במהלך הסופה יפטרלו ניידות הפיקוח העירוני על מנת לאתר מוקדים בהם יש הצפות. מהעירייה נמסר כי לתושבים מומלץ להיערך בהתאם: להקדים את קניותיהם. להימנע ככל האפשר מנסיעה בכבישים ולהקדים את ההגעה והיציאה מהעיר למקרה שייסגרו כבישים לתנועה.

עוד נמסר כי במידה ויצטבר שלג או קרח על הכביש יש להימנע מלנסוע על הכביש מחשש להחלקה. כמו כן המליצו בעירייה לתושבים לנקות את פתחי ניקוז מים בחצרות ולהשאיר ברז פתוח בקילוח דק על מנת למנוע קיפאון ונזקים בקולטי השמש.

בעירייה הזכירו כי בשל הסופה ייתכנו שיבושים בתחבורה הציבורית, וביקשו מהתושבים להתעדכן בדף הפייסבוק של העירייה, באתר העירייה או במוקד העירוני 106.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות