/home/mcitycoi/public_html/files_media/fe405550e72f66c92f4638af03451621.jpg not found
חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הצלחה לכנס היזמות הגדול

 

כ-150 יזמים ויזמיות מילאו ביום רביעי האחרון את אולמי "הבריאה" במרכז עינב ולקחו חלק בכנס היזמות הגדול לו היו שותפים עיריית מודיעין

 

כ-150 יזמים ויזמיות מילאו ביום רביעי האחרון את אולמי "הבריאה" במרכז עינב ולקחו חלק בכנס היזמות הגדול לו היו שותפים עיריית מודיעין מכבים-רעות, המרכז הרב תחומי והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה-"מעוף". בכנס שהתקיים במעמד סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, מחזיק תיק העסקים, חבר המועצה, שחר מי-און, מנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר ומנהלת סניף מעוף, מיכל גליקמן, נהנו היזמים ובעלי העסקים מהרצאות מרתקות בנושאים מגוונים.

בין השאר נהנו הנוכחים מהרצאות והסברים על כלי הסיוע של משרד הכלכלה ליזמים ועסקים קטנים ובינוניים, על התכנית למימון יזמות של המדען הראשי, וכן הרצאה על פיתוח מיזמי היי טק, מימון המיזמים ועוד. בסיום הכנס שמעו המשתתפים על סיפור הצלחה של הסטארט- אפ המצליח HULYO מפי המייסד המיזם והמנכ"ל גיורא מנדל שריתק את הקהל בהרצאתו ונתן טיפים אישיים להקמת סטארט אפ וקידום יזמיות. כמו כן נהנו המשתתפים גם מזמן שהוקדש להיכרות ונטוורקינג.

היזמים ובעלי העסקים ניצלו את ההזדמנות ללמוד ולפתח קשרים חדשים. בזמן שהוקדש לנושא החליפו המשתתפים כרטיסי ביקור, שיתפו אחד את השני בתחום פעילותם, יצרו קשרים ושיתופי פעולה. בכנס אף הושק לראשונה מסלול ייחודי של מעוף שיתקיים במרכז הרב תחומי, המסלול " יוזמים עסק הייטק" בנושא יזמות טכנולוגית, ייעוץ עסקי אישי, פורום עסקים וליווי לקבלת מימון.

מנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר: "מרחב היזמות העירוני שבמרכז הרב תחומי פועל בשיתוף מוצלח עם מעוף בפיתוח, סיוע, ליווי, תמיכה ולמידה לקבוצות שונות של יזמים ובעלי עסקים. בכנס זה התמקדנו ביזמות היי טק , במקדמי ההצלחה, ובאפשרויות מימון ותמיכה למיזמי סטארט אפ גם עם לשכת המדען הראשי. שמחנו לראות צעירים וצעירות, כולל סטודנטים, שהגיעו לכנס כדי ללמוד על ההיתכנות לפיתוח הרעיונות שלהם. בעקבות הביקוש לנושא אנו פותחים בקרוב, עם מעוף ,קורסים לסטארטאפיסטים, כולל ייעוץ מסובסד ליזמים".

מנכ"לית מעוף ירושלים והשפלה, נעמי ראם תרשיש: "היה כנס מוצלח מאוד. פגשנו עשרות יזמים ועסקים בשלבים שונים העוסקים בהי טק, במיזמים טכנולוגים ופיתוחים ייחודיים, לכולם יש צורך בקידום עסקי באמצעות גופי מימון פרטיים והמדען הראשי  ובייעוץ עסקי. במעוף ניתן לקבל  סיוע של מומחים עסקיים, בסבסוד הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, למטרות אלו ומסלולים מיוחדים שפותחו לסיוע לסטארט אפ הישראלי. אנו מזמינים כל יזם או עסק להגיע למעוף ולבחון אתנו את המסלולים המתאימים לקידום המיזם הייחודי שלו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות