חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הנדון: בקשה לעיין בספרי העירייה / מכתבים למערכת

 

לכבוד מר חיים ביבס - ראש העיר מודיעין-מכבים-רעות הנדון: בקשה לעיין בספרי העירייה והיכל התרבות עפ”י סעיף 140 א’ (א1) לפקודת העיריות  

 

מר ביבס, שלום

•1.     בתאריכים 12 בינואר 2015, 16 בינואר 2015, 19 בינואר 2015, 25 בינואר 2015, 4 בפברואר 2015, ו- 15 בפברואר 2015, פניתי אל מר יורם כרמון, וביקשתי עפ"י סעיף 140 א' לפקודת העיריות, לעיין בכל הדוחות והמסמכים הכספיים של היכל התרבות, בדוחות יומיים של מחירי מכירת כרטיסים ומנויים שהיכל התרבות מכר בכל שנת 2014, לארגונים שונים, לאזרחים וותיקים, לעמותות, לתושבי העיר, לתושבים שאינם תושבי העיר, בנתוני הכנסות הפרטניים ממכירת כרטיסים ומנויים, כולל חשבוניות מס, כרטיסי אשראי, דוחות מכירה, מחירי כרטיסים ומנויים וכו' (מצ"ב תכתובות בנושא). 

•2.     זאת לאחר שפניתי פעמים אחדות אל הנהלת היכל התרבות בכדי לעיין בנתונים המבוקשים, אך במקום נתונים, "זכיתי" לקבל תירוצים והתחמקויות ממתן מענה רציני בנושא. 

•3.     יתכן וישנם גורמים מסוימים בהיכל התרבות שאינם מעוניינים לחשוף את האמת הלא כל כך נעימה, כמו למשל: כמה כרטיסים, אם בכלל, נמכרו ב- 2014 במחיר "המדומה" של 230 ₪  לכרטיס ? 

•4.     בפגישה שהייתה לי ביוני 2014 עם גב' דינה פלד, קיבלתי ממנה ללא כל קושי דו"ח מפורט על מנויים שהם אזרחים וותיקים, עלויות, מס' הצגות וכו'. 

•5.     לאחר שפניתי פעמים אחדות כאמור לעיל אל מר יורם כרמון, הוא היפנה אותי אל גב' דינה פלד מנהלת היכל התרבות, לשם קבלת המסמכים המבוקשים, אך גם בפגישתי ב- 29/1/15 עם גב' דינה פלד, היא הציגה לי דוחות שלא תאמו את בקשתי.

בפגישתנו ביקשתי מגב' דינה פלד לעיין בנתונים ובמסמכים שאני מבקש בנושא, דהיינו דוחות יומיים של מחירי מכירת כרטיסים ומנויים שהיכל התרבות מכר בכל שנת 2014, לארגונים שונים, לאזרחים וותיקים, לעמותות, לתושבי העיר, לתושבים שאינם תושבי העיר וכו'.

 •6.     גב' דינה פלד אישרה שהבינה מה אני מבקש, ואף הראתה לי דוגמת דו"ח יומי של מכירת כרטיסים להצגה מסוימת, ומסרה לי שמכיוון שהיא נוסעת לארה"ב בלילה, היא תעביר לעובדת בשם עדי את הבקשה להפקת הדוחות המבוקשים. 

•7.     במהלך השבוע הראשון של פברואר 2015 שוחחתי פעמים אחדות עם גב' עדי, והיא מסרה לי שתפנה לגב' דינה פלד ותבקש את אישורה.

לאחר שיחות אחדות עם גב' עדי, היא מסרה לי שהטיפול בנושא הועבר אל מר יורם כרמון, מנכ"ל העירייה, שאליו פניתי כאמור לעיל. 

•8.     בנוסף לכך, לא ברור "מה הועילו חכמים בתקנתם", שהיכל התרבות הכריז לפני ימים אחדים, שהמחיר "המדומה" של 230 ₪ "הוזל" ל- 200 ₪ שגם הוא מחיר "מדומה", כאשר המחיר לאזרחים וותיקים נותר 99 ₪, במקום 60 ₪ שהוא המחיר האמיתי אחרי הנחה של 50% ממחיר הכרטיסים לתושבי העיר שאינם אזרחים וותיקים

•9.     לאור האמור לעיל, ועפ"י סעיף 140 א' (א1) לפקודת העיריות, אני פונה אליך ומבקש לעיין בתוך 3 ימים מהיום בכל הדוחות והמסמכים הכספיים של היכל התרבות, בדוחות יומיים של מחירי מכירת כרטיסים ומנויים שהיכל התרבות מכר בכל שנת 2014, לארגונים שונים, לאזרחים וותיקים, לעמותות, לתושבי העיר, לתושבים שאינם תושבי העיר, בנתוני הכנסות הפרטניים ממכירת כרטיסים ומנויים, כולל חשבוניות מס, כרטיסי אשראי, דוחות מכירה, מחירי כרטיסים ומנויים וכו'.

•10. אי היענות לפנייתי כאמור לעיל, תאלץ אותי לפנות עפ"י החוק במכתבים לגורמים חיצוניים ובהם אל הממונה על המחוז, מבקר המדינה וכו'.

 בכבוד רב,אבי אלבז 

חבר מועצת העיר   מודיעין-מכבים-רעות  יו"ר מודיעין חופשית

                                                                                                                                                                                                           

 העתק: מר יורם כרמון, מנכ"ל העירייה

          עו"ד דנה חפץ-טוכלר, היועצת המשפטית לעירייה

          מר אריק משיח, מבקר העירייה                                     

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות