חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נעצר חשוד במעשים המגונים בטרמפיסטים

 

חוקרי תחנת מודיעין חשפו חשדות למסכת של תקיפה מינית סדרתית בילדים רבים, שבוצעו על פי החשד על ידי יחזקאל וינטר בן 29 תושב מודיעין עילית. וזה לא היה הארוע היחידי של תחנת מודיעין השבוע

 

נכון כל המעשים שיתוארו כאן התרחשו במודיעין עילית, אבל כאן בטוחים שלולא מעצרו של החשוד במעשים המגונים, זה היה מגיע גם לעיר מודיעין עצמה.

מעצר חשוד במעשה מגונה בטרמפיסטים הוביל לחשיפת פדופיל שתקף ילדים רבים במודיעין עילית . חוקרי תחנת מודיעין חשפו חשדות למסכת של תקיפה מינית סדרתית בילדים רבים, שבוצעו על פי החשד על ידי יחזקאל וינטר בן 29 תושב מודיעין עילית. על פי החשד הנחקר, וינטר ביצע חלק מהתקיפות במודיעין עילית כאשר עבד בחנות ממתקים ובבית ספר יסודי.

החקירה נפתחה לאחר שהתקבלו תלונות בסוף חודש דצמבר האחרון מצעירים שתפסו טרמפ לכיוון מודיעין עילית וקריית ספר, לפיהן הנהג החל ללטף עצמו תוך כדי נהיגה במקומות מוצנעים, נגע בהם ובא בשיחה עמם בשאלות בעלות גוון מיני בוטה. בחודש פברואר האחרון אותר החשוד על ידי חוקרי תחנת מודיעין וזומן לחקירה, במהלכה נחשפה מסכת מסועפת של חשדות לעבירות מין, לרבות עבירות שבוצעו בילדים.

בחקירה בהובלת רס"מ שלומית בן ציון ורס"ר ענבל שטר, עלה כי החשוד נהג לבצע בילדים שהגיעו לחנות ממתקים בה עבד במודיעין עילית, מעשים מגונים, תוך התחככות בגופם וביצוע מעשי סדום. עוד עלה החשד כי בעת שעבד בבית ספר יסודי נהג להושיב ילדים עליו ולהתחכך בגופם. בנוסף עלה חשד כי ביצע מעשים מגונים בקרוב משפחתו בן ה10 וכן שלח אליו תמונות של איבר מינו.

במהלך החקירה אותרו קטינים שסיפרו כי החשוד נעל אותם ברכבו ולאחר שביצע בהם את זממו ביקש מהם לשמור את הדבר בסוד. במהלך חקירת תחנת מודיעין התגבשה תשתית ראייתית נגד החשוד בביצוע עבירות מין בקטינים ובגירים, היום יובא החשוד להארכת מעצר בבימ"ש השלום בראשל"צ, במהלכה תוגש נגדו הצהרת תובע. 

המסיבה בליגד סנטר פוזרה ע"י המשטרה

בשבוע שעבר התקיימה מסיבת יער באזור ליגד סנטר .שוטרים ביצעו במקום   שפיכות אלכוהול מרובות . המסיבה נסגרה ..מארגני המסיבה הוזמנו לתחנה לחקירה

 

קטטה בגלל מכשיר סלולארי

בשעץ לילה מאוחרת התקבל דיווח על אירוע קטטה בעיר מודיעין. שוטרי התחנה שהגיעו למקום עיכבו לחקירה שני חשודים שהתקוטטו. בחקירה עלה כי שני החשודים הלכו מכות בשל היעלמות מכשיר סלולארי. אחד החשודים שעובד במקום, לקח סכין ואיים לדקור אחר העובד באולם אירועים באזור ,החשוד יליד 93 תושב ירושלים נעצר מעצרו הוארך.

המונית יצאה מפתח תקווה וסיימה במרדף במודיעין

[ בסמוך לשעה 21:00 הגיע חשוד תושב רמאללה לתחנת מוניות בעיר פ"ת וביקש מונית. כאשר התחילה המונית בנסיעה ביקש החשוד לעבור דרך העיר רמלה ושם לאסוף את חשוד נוסף תושב רמאללה, בכדי ללכת למסעדה ביחד.
נהג המונית שלא ידע את הדרך בעיר רמלה כוון ע"י החשוד .כאשר הגיעו ליעד שביקש ברמלה הגיחו מספר אנשים אשר תקפו את נהג המונית במכות וזרקו אותו מהמונית וברחו אתה מהמקום.
נהג המונית שניסה לקבל עזרה עצר נהג מונית אחר שעבר במקום וצלצל למשטרה ודיווח על האירוע. לאור הדיווח נעשתה פניה מהירה לאיתורן אשר ציינו שהמונית הגנובה נמצאת בדרכה לצומת שילת. ניידות של תחנת מודיעין יצרו מחסום בדרך ורכבי משטרה החלו לדלוק אחר המונית הגנובה.
הגנבים שראו את השוטרים נסעו במהירות, התנגשו במספר מכוניות פרטיות בכביש, פגעו בניידות משטרה, כמעט ופגעו בשוטר ולבסוף התנגשו באוטובוס ונטשו את המונית.
במהלך הבריחה ולאחר שהבחינו בחשוד בוצע מרדף אחריו בהמשך המרדף בוצע ירי על ידי השוטרים  והחשוד נפגע ברגלו ,על אף האמור לעיל המשיך  החשוד להימלט ורק לאחר מרדף ממושך נלכד. החשוד השני שגם הוא נימלט רץ והתנגש בדלת של ניידת שנפתח ונפל על הרצפה ונלכד.
החשודים פונו לטיפול רפואי בבית חולים.במהלך החקירה נתפסו טלפונים של החשודים אשר הושארו בזמן הבריחה בסמוך למונית. בתאריך 26.2.2015 הוגש  כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי הפרקליטות  בבימ"ש מחוזי כנגד השניים .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות