חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בקרוב: בית קפה בפארק ענבה כולל בסופי שבוע

 

את המזנון שבסמוך לאגם בענאבה יחליף הקיץ בית קפה אמיתי שיפעל כך מבטיח ראש העיר גם בסופי השבוע.

 

האביב כבר כאן, ובימים אלו פועלות עיריית מודיעין מכבים רעות ומנהלת אופק להכנת פארק ענבה לקראת בוא הקיץ ושלל האירועים שצפויים בו. השדרוג המשמעותי ביותר צפוי עם הקמתו של בית קפה על שפת האגם.

כידוע, במהלך חודשי הקיץ נערכים בפארק אירועים רבים ובהם "פארקולנוע", "לילות ענבה" ו"יריד חוצות ענבה", הצפויים למשוך לפארק רבים מתושבי העיר ואורחיהם.

בשבוע שעבר פרסמה מינהלת אופק מכרז להפעלת בית קפה בפארק אשר יחליף למעשה את המזנון הנמצא בסמוך לאגם, מתחת לאמפיתאטרון. כחלק מתנאי המכרז נקבע כי בית הקפה יפעל שבעה ימים בשבוע, זאת על מנת לתת מענה לתושבי העיר ואורחיהם המעוניינים ליהנות מכוס קפה בטבע גם ביום שבת. בנוסף, הושלמה בימים אלו התקנה של הצללה על שטח של כ- 100 מ"ר בחזית המתחם, דבר אשר יאפשר ללקוחות בית הקפה ישיבה באזור מוצל. פעולות אלה מצטרפות לעבודות להקמת הטיילת באורך של כקילומטר וחצי וברוחב של שלושה מטרים. הטיילת מיועדת לרוכבי אופניים והולכי רגל, והיא תעבור בתוך הוואדי ותגיע מהפארק ועד כביש 3 הפנימי.

ראש העיר חיים ביבס: "ראש חודש ניסן כבר הגיע ואנחנו כבר בהכנות לקראת הקיץ פתיחת בית קפה בתוך פארק ענבה יגדיל את ההיצע הרב מלכתחילה שיש בפארק שהפך לאתרי הבילוי היפים בעיר. אני סמוך ובטוח כי התושבים יזכו לבית קפה מצוין וממקום בילוי איכותי לאורך כל ימות השבוע לרבות שישי ושבת."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות