חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עמק חרוד - מרחוב דו סטרי לרחוב חד סטרי.

 

במהלך חופשת הלימודים של פסח יושלמו העבודות להקמת הציר הצפוני של רחוב עמק חרוד המקשר בין רחוב ניסן לרחוב עמק האלה. עם סיום עבודות אלה יהפוך עמק חרוד מרחוב דו סטרי לרחוב חד סטרי

 

כידוע, היום נמצא בשימוש רק חלקו הדרומי של רחוב עמק חרוד שבשכונת הכרמים כאשר הכביש הינו כביש דו סטרי. עם השלמת העבודות ופתיחת הציר הצפוני יהפכו שני הכבישים לחד סטריים, כאשר בציר הדרומי של עמק חרוד (הציר הישן) תתאפשר נסיעה מרחוב עמק האלה לרחוב ניסן. הנוסעים על הציר הצפוני של עמק חרוד (הציר החדש) יוכלו לעבור מרחוב ניסן לרחוב עמק האלה. 

כידוע, כביש זה, על אף היותו כביש קצר יחסית לעמקים בעיר, הוא כביש מאוד עמוס וזאת משום שלאורך הרחוב ממוקמים שני בתי ספר, אורט עירוני ד’ ובית חינוך כרמים. נוכחותם של מוסדות החינוך האלה הביאה לכך שכביש זה היה כביש עם גודש תנועה גבוה ביחס לגודלו. כעת, עם פתיחת חלקו הצפוני של הכביש צפויה הקלה ניכרת בגודש התנועה.

במסגרת ההכנות האחרונות הנעשות בעמק חרוד, מבצעים בימים אלה השלמות גיאומטריות בצומת המקשר בין עמק חרוד לרחוב סיון. כמו כן יוצבו שלטים המסבירים על שינויים בהסדרי התנועה, וייערכו שינויים בהסדרי תנועת האוטובוסים כאשר כחלק מהשינויים יכללו את העברת קו מספר 1 של חברת "קוים" וקו מספר 84 מהציר הדרומי של עמק חרוד לציר הצפוני. בעירייה הסבירו כי השינוי יחל מתאריך 1.4.15 וזאת מאחר ובשבוע הזה לא יתקיימו לימודים בבתי הספר (חופשת פסח) דבר שיקל על משתמשי הדרך להסתגל להסדרי התנועה החדשים. עוד נמסר מהעירייה כי הנהגים מתבקשים לנסוע בזהירות ובהתאם להוראות השילוט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות