חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מודיעתלון 2015 - יוצא לדרך

 

מודיעתלון 2015 מתקרב וההכנות בעיצומן. המודיעתלון, אירוע ספורטיבי- עממי המשלב יכולות של רכיבת אופניים, שחייה וריצה שיצא לדרך לפני שלוש שנים, חוזר.

 

מודיעתלון 2015 מתקרב וההכנות בעיצומן. המודיעתלון, אירוע ספורטיבי- עממי המשלב יכולות של רכיבת אופניים, שחייה וריצה שיצא לדרך לפני שלוש שנים, חוזר. למי שעוד לא הספיק להכיר מדובר במיני-טריאתלון בו לוקחים חלק ספורטאים מכל הגילאים אשר משתתפים בבוקר של הנאה ספורטיבית צרופה.

מי שיזם את האירוע הייתה דליה קולדהם, הבעלים של "הסטודיו של דליה קולדהם" המשמשת גם כמנהלת המקצועית של המודיעתלון. האירוע אותו מפיק אגף הספורט של העירייה ועמותת סחלבים יערך ביום שישי, 5 ליוני, 2015 בשעה 6:00 בבוקר ופתוח לכל חובבי הספורט בעיר ומחוצה לה.

המודיעלותון יכלול מסלול אופניים באורך של 10 קילומטרים שיחל ממגרש החנייה של הבריכה לשדרות חשמונאים דרך נוף אלון ובחזרה למגרש החנייה של הבריכה. עם סיום הרכיבה, המשתתפים יופנו לשחייה בבריכה העירונית למרחק של 300 מטרים (12 בריכות).  לאחר השחייה המשתתפים יפנו לשלב השלישי והסופי של המרוץ, שלב הריצה. המשתתפים ירוצו ממגרש החנייה, ליד הבריכה, אל עבר פארק ענבה  ובפארק עצמו ירוצו מסביב לאגם, עד לקו הסיום בבריכת השחייה.

אורך מסלול הריצה הוא 3 ק"מ. לילדים ונוער מקצה מיוחד הכולל מחצית מהמרחקים של הבוגרים: חמישה ק"מ אופניים, 150 מ׳ שחייה, 1.5 ק"מ ריצה. את הטריאתלון ניתן ניתן לבצע גם כקבוצה של שלושה משתתפים כאשר משתתף אחד רוכב, השני רץ והשלישי שוחה.

ההרשמה טרם נפתחה אך תושבים המעוניינים להשתתף בתחרות ורוצים להיכנס לכושר לקראת המודיעתלון שיערך בעוד כחודשיים מוזמנים לעשות זאת. בין כלל האפשרויות, דליה קולדהם, המנהלת והיועצת המקצועית למרוץ, מאפשרת תכנית אימון אישית המוצעת לתושבי מודיעין מכבים רעות בלבד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות