חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

הראפר ממודיעין בקליפ חדש

 

לקראת מופע השקה חגיגי במועדון הגגרין שנערך בחמישי שעבר (2.4.15), הוציא הראפר בן ה - 26 מהעיר מודיעין דוד מעיין קליפ חדש בו הוא מארח את אמן הרגאיי הוותיק צ’ולו. כתבת ווידאו

 

לקראת מופע השקה חגיגי במועדון הגגרין שנערך בחמישי שעבר (2.4.15), הוציא הראפר בן ה - 26 מהעיר מודיעין דוד מעיין קליפ חדש בו הוא מארח את אמן הרגאיי הוותיק צ'ולו.  כתבת ווידאו
https://www.youtube.com/watch?v=62Zw3vmHPvc

דוד מעיין הוא ראפר מסוג קצת אחר.  הוא נע מתא ההקלטה אל שולחן ההפקה, לא מפחד לתפוס גיטרה או להתיישב על קלידים, ובקיצור - מביא את הבית המוזיקלי במיוחד שבו גדל אל העולם שבחוץ. 

לצפיה במסך מלא הקליקו על  youtube ולחצו על מסך מלא

כבן להורים מוזיקאים קלאסיים, וכילד שעשה עלייה וגדל בסביבה לא קלה, דוד משלב את העולמות האלה ביחד ויוצר היפ הופ לא שגרתי. באלבום הבכורה שלו, ״עיר החטאים״, שיצא בינואר השנה, הוא בונה עולם שלם שמספק לו מקום לספר את הסיפור שלו. 

דוד נחשב לדבר הבא בהיפ הופ הישראלי.  היום בן 26, הספיק להופיע על במות בכל רחבי הארץ, מסיבוב הופעות עם נצ'י נצ' ועד לאינדינגב השנה.

ב - 2.4 יחגוג את השקת אלבום הבכורה שלו בהופעה מלאה במועדון הגגרין בתל אביב, בה יתארחו בין השאר נצ'י נצ'קפה שחור חזקזי קייבני אסתרקין ועוד.
https://www.facebook.com/events/903765463007697/

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות