חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עירוני מודיעין: עוד שני מבחנים בדרך לליגה א’

 

רק הכדור שדחק אלירן לסרי בדקה ה- 114 הציל את עירוני מודיעין מנשירה בטרם עת מהמאבק על העלייה לליגה א’. אבל הדרך עוד ארוכה והמבחן הבא ביום ה’ הקרוב בלוד. בואו לעודד  

 

במחצית זה נראה ממש קרוב. 1:0 קטן למודיעין בדקה ה - 22 מרגליו של אדיר שהרבני ונותרה לשחקניה מחצית שלמה כדי להגדיל ולבסס את הניצחון שהיה מקפיץ את קבוצת הכדורגל של עירוני מודיעין לשלב הבא בקרב הפלייאוף על כרטיס העלייה השלישי לליגה א’ ממחוזות הדרום של ליגה ב’.

אבל אצל המודיעינים שום דבר לא הולך בקלות. בדקה ה 93 שניות ספורות לפני שריקת הסיום, הדף שחקן ההגנה המקומי איסלם זניטי בידיו את הכדור בתוך רחבת ה 16, וכדור ה 11 שמעלה אדומים קיבלה במתנה, החזיר אותם למשחק בצורת שער של מוטי מנחם ששלח את שתי הקבוצות להארכה.

המחצית הראשונה של ההארכה חלפה ללא תוצאות כשהבליץ של עירוני מודיעין לא סייע לפרוץ את חומת האורחים. גם חלקה השני של הארכה כך נדמה הולך להסתים ללא הכרעה ואז מגיעים לשלב הפנדלים ואז, 6 דקות לסיום ההארכה, הגיח חלוץ עירוני מודיעין אלירן לסרי, דחק את הכדור פנימה ןנתן את האות למאות האוהדים לפרוץ למגרש.

ולמי שאינו מבין על מה מדובר. בשני מחוזות דרום, א ו ב’ עלו לליגה א’ שתי הקבוצות שהגיעו למקום הראשון, אחת בכל מחוז. 4 הקבוצות מהמקום השני ועד החמישי, נאלצו להתעמת בפלייאוף כשהשניה בטבלה מארחת את החמישית והשלישית את הרביעית.

בקרב רב הזה, ניצחה עירוני מודיעין בשני המשחקים, האחרון כאמור מול מעלה אדומים, וביום חמישי הקרוב בשעה 18.00 תתמודד במגרש הניטראלי בלוד מול הפועל קרית אונו, המנצחת מהפליאוף של מחוזות א’ ו ב’ צפון.

המנצחת בין השתיים, תעלה באותו מגרש  ובאותה שעה ביום ג’ הבא נגד הפועל קביליו יפו מליגה א’. באם מודיעין תנצח את קרית אונו וביום ג’ את יפו, היא תעפיל לליגה א’ ולמגרש החדש שכך אנו שומעים יהיה מוכן לעונה הבאה.. כל תוצאה אחרת, תשלח אותכם האוהדים לעוד עונה מעצבנת.

אז כל האוהדים... אתם מוזמנים להגיע ללוד בחמישי הקרוב ולעודד את הקבוצה. במידה ומודיעין תגיע לקרב מול יפו, כך מוסרים גורמים בקטמון ירושליים, יגיעו המוני אוהדי קטמון לעודד את עירוני שלנו. מה הקשר לקטמונים? זה עניין היסטורי הקשור ליחסי "האהבה" שבין שתי הקבוצות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות