חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

ההרשמה למודיעתלון 2015 נפתחת

 

עוד חודש לקיום מודיעתלון 2015 וההרשמה בעיצומה והעיריה קוראת לתושבים לבוא ולהצטרף לארוע הספורטיבי חברתי הכי של העיר

 

ההרשמה למודיעתלון 2015 שיערך ביום שישי 5.6.15 נפתחה בראשון שעבר. המודיעלתון המתקיים זו השנה השלישית בעיר הוא אירוע ספורט עממי המיועד לכל המשפחה בו לוקחים חלק ספורטאים מכל הגילאים. למעשה מדובר במיני- טריאתלון המשלב יכולות של רכיבת אופניים, שחייה וריצה.

התחרות תצא לדרך בשעה שש בבוקר ברכיבת אופניים לאורך שדרות חשמונאים יעבור דרך צומת נוף אילון ובחזרה למגרש החנייה של הבריכה. עם סיום הרכיבה, המשתתפים יופנו לשחייה בבריכה העירונית למרחק של 300 מטרים (12 בריכות).  לאחר השחייה המשתתפים יפנו לשלב השלישי והאחרון של המרוץ, שלב הריצה. המשתתפים ירוצו ממגרש החנייה, ליד הבריכה, לפארק ענבה, שם ירוצו מסביב לאגם, עד לקו הסיום בבריכת השחייה.

אורך מסלול הריצה הוא 3 ק"מ. לילדים ונוער מקצה מיוחד המהווה מחצית מהמרחק של מקצה הבוגרים: חמישה ק"מ אופניים, 150 מ׳ שחייה, 1.5 ק"מ ריצה. את הטריאתלון ניתן יהיה לבצע גם כקבוצה של שלושה משתתפים כאשר משתתף אחד רוכב, השני רץ והשלישי שוחה.

ההרשמה המוקדמת לאירוע תתאפשר עד לתאריך 23.5.15 במחיר של 55 שקלים למשתתף בודד, קבוצה עד שלושה משתתפים 85 שקלים. ההרשמה המאוחרת תתאפשר עד ה- 01.6.15 בעלות של 100 שקלים לבודד או 150 שקלים לקבוצה. מעמותת סחלבים נמסר כי ניתן להירשם באתר האינטרנט של עמותת סחלבים ובמשרדי אגף הספורט. במסגרת המרוץ יקבלו כל המשתתפים חולצת מרוץ ומדלייה.

את האירוע מפיק אגף הספורט של העירייה, בשיתוף עם המאמנת דליה קולדהם האחראית על הניהול והייעוץ המקצועי. כהכנה למודיעלתון עורכת קולדהם סדרת אימונים משולבים בימי שישי בשעה 06:00 בתאריכים 8.5, 15.5, 22.5. האימונים פתוחים לקהל אך מותנים בהרשמה מראש בטלפון 0544315166.

דליה קולדהם: "המודיעלתון הוא אירוע ייחודי המשלב בין ספורט עממי ומהנה לבין אתגרים ויכולות גבוהות מצד המשתתפים. זוהי חוויה מיוחדת לכל ספורטאי חובב המעוניין לשפר את יכולותיו. אני מזמינה את הקהל לבוא להשתתף ואף לצפות באירוע ספורטיבי לכל המשפחה."

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "שמנו לעצמנו מטרה להגדיל השנה את תחום הספורט העממי בעיר, מספר התושבים שלוקחים חלק באירועים ושומרים על אורח חיים ספורטיבי וחינוך לתזונה נכונה ושמירה על הבריאות. המודיעתלון שזכה להצלחה בשנה שעברה יפתח למעשה סדרה של אירוע ספורט עממים שיתקיימו ברחבי העיר במהלך הקיץ ויגיעו לשיאם עם מרוץ מודיעין המסורתי שיתקיים לאחר החגים. אני רוצה להודות לדליה קולדהם ומחלקת הספורט בראשות חנן דנצינגר על הארגון וההפקה של האירוע".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות