חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הנוער לשלטון בעיריית מודיעין

 

גבירותי ורבותי מהפך. קבלו את ראש העיר החדש של מודיעין מכבים רעות - שחר אהרוני כאשר יחד איתו השתלטו על בניין העירייה חברי מועצת הנוער, שהחליפו ליום אחד את בכיריי העירייה ומועצת העיר במסגרת יום חילופי שלטון שהתקיים ביום רביעי האחרון

 

22 נציגים ממועצת הנוער יחד עם 20 בעלי תפקיד בעיר התחילו את הבוקר בשיחת פתיחה של יום חילופי השלטון בחדר הישיבות בעירייה ומשם התפזרו איש איש לעבודתו.

ראש העיר, חיים ביבס ומחליפו יו"ר מועצת הנוער העירונית, שחר אהרוני בילו את היום בישיבות כאשר בין לבין הסביר לו חיים על תפקידו של ראש העיר בהובלת העיר. עוד סיפר לו ביבס אודות פרויקטים עתידיים המתוכננים בימים אלו ועתידים למנף ולקדם את העיר. ראש מינהל חינוך בתיה שוכן אורבוך והמחליפה תכלת ספונים התלוותה לסיור במבני תנועות הנוער ונחשפה להיערכות לשיפוצי קיץ במוסדות החינוך ובתכנון אסטרטגי לבינוי מותאם של מוסדות חינוך בשכונות החדשות.

יו"ר ועדת פנאי, עומר בר, התלווה במהלך היום למנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט וביחד נסעו למרכז השלטון המקומי לישיבת הנהלה עם מנהלי אגפי תרבות ואירועים ארצי של איגוד התרבות. לאחר מכן נחשף עומר לאירועים שקורים בעיר אותם מפיק האגף ולאחר מכן הצטרפו לעוד מספר ישיבות לתכנון אירועים עתידיים בעיר ובהם גם מרוץ מודיעין.

בהמשך היום התקבצו יחד ראש העיר, חיים ביבס ויו"ר מועצת הנוער העירונית, שחר אהרוני יחד עם חבר מועצת העיר, אלעד שמעונוביץ והמחליפה ים אברהמי, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון ומזכ"לית המועצה, אביטל וולוביק, מנהל אגף שפ"ע, חיים בלאיש שהוחלף בחבר המועצה, אריאל אפרתי, דובר העירייה, אייל מלול ודוברת מועצת הנוער עירונית, סיוון כהן, ומנכ"ל מנהלת אופק, רון ברזני והמחליפה מעיין דוד השתתפו בחדש הישיבות ולקחו חלק פעיל בישיבה שעסקה בתכנון חגיגות ה-20 של העיר.

יתר הנציגים הצטרפו ליום עבודה מלא, הכירו מקרוב את המערכת העירוניות, לקחו חלק בישיבות והביעו את הקול של הנוער בפגישות ודיונים שנערכו לאורך היום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות