חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בעקבות מחאת הפייסבוק: מחירי הקייטנות הוזלו

 

המצאת הפייסבוק מתחילה לתת אותותיה במאבק החברתי גם במודיעין. מס’ ימים אחר ההתארגנות בפייסבוק, הוחלט בעיריה להוזיל את מחירי הקייטנות ב 18% עד 35%

 

הרשתות החברתיות נותנות אותותיהן בכל תחום במדינה ועכשיו גם במודיעין. פרסום מחירי הקייטנות בשבוע שעבר גרמו להתרעמות גדולה בקרב ההורים והפעם ניצלו את הפייסבוק שהזיז כנראה משהו, מאחר והעיריה יצאה בהודעה מעודכנת, הרבה יותר טובה.

עיריית מודיעין, עמותת סחלבים והנהגת ההורים העירונית החליטו השבוע על הפחתת מחירי הקייטנות הקיץ בכ-18%: 1,311 שקלים במקום 1,581. כמו כן, הוחלט על הפעלת קייטנה נוספת לילדים בכיתות ג’ ו-ד’ במתכונת של קייטנות בית הספר של החופש הגדול בעלות של 1002 שקלים אופציה הזולה ב-35%. 
במהלך השבוע האחרון קיימה העירייה מספר פגישות עבודה עם נציגי הנהגת ההורים העירונית בעקבות בקשת ההנהגה לדון בנושא ובמטרה למצוא פתרונות זולים יותר עבור הורים, תושבי העיר.

ביום ראשון בפגישה עם ראש העיר, חיים ביבס, הוחלט בשיתוף עם ההורים כי קייטנת "החופש לבחור" קייטנות נושא לילדים בכיתות א’ עד ד’, יוזלו בכ- 18%. מ-1,581 שקלים ל-1,311 שקלים. בקייטנה זו יזכו הילדים לשלל פעילויות לרבות יציאות לימי כיף ואטרקציות בהתאם לתכני הקייטנה.

בנוסף לכך מציעה העירייה לתושבים קייטנה חברתית (במתכונת של בית הספר של החופש הגדול מבחינת תוכן ופעילות) לילדי כיתות ג’ ו-ד’. קייטנה זו תהיה בעלות של 1,002 שקלים בהפחתה של 35% בדומה לתמחור עלויות של בית הספר של החופש הגדול וקייטנות הגנים. קייטנה זו תפעל בהתאם למודל בית הספר של החופש בגדול בהתאמה לגיל הילדים בתוך בתי הספר בהפעלת מורים או סטודנטים ותכלול פעילויות העשרה.

עוד נמסר כי ההרשמה לקייטנות תתאפשר באמצעות אתר עמותת סחלבים.

ראש העיר, חיים ביבס: מטרת העירייה היא לקיים קייטנות לטובת ילדי העיר כאשר בדרך זו נוכל לתת לתושבים מענה רציף בבתי הספר לשכבות א-ד, כולל מענה להוזלת עלות הקייטנות בהתאם לבקשת הנהגת ההורים שהובאה בפניי. ילדי שכבות א-ב ייהנו מקייטנת בית הספר של החופש הגדול שהיתה בשנה שעברה מוצלחת ביותר ולילדי שכבות ג׳ ו-ד׳  שיוכלו לבחור בין סוגי הקייטנות כאשר לכל קייטנה תיבנה תכנית נושא חינוכית המתאימה לגילאי הילדים.

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אמציה דויטש: "הנהגת ההורים רואה חשיבות רבה במתן פתרון עירוני לילדים במהלך הקיץ. הוצאות הקיץ למשפחה, הן נטל לא קל להורים וחשוב לנו להקל איפה שאפשר. מטרתנו הייתה להוזיל את עלויות הקייטנות מבלי לפגוע באיכות ולתת להורים בחירה שאינה מחייבת הרשמה בשוק הפרטי ואלה העקרונות איתם יצאנו לדרך.

בסופה של העבודה המשותפת עם העירייה, אנחנו מציעים להורים שני פתרונות זולים משמעותית ואיכותיים: הקייטנות הנושאיות המוכרות ובית הספר של החופש הגדול לתלמידי כיתות ג’-ד’ בדומה למתכונת המוכרת בכיתות א’-ב’. היום יש גם להורי בית הספר פתרון זול הדומה למחירי קייטנות הגנים.

בנוסף, סיכמנו על עבודה משותפת, לקראת הקיץ הבא, לבניית הקייטנות העירוניות בהתאם.

אני מבקש להודות לכל העוסקים במלאכה בעירייה, בעמותת סחלבים ובהנהגת ההורים שהקדישו זמן ומאמץ למען הילדים והוריהם וקורא להורים לרשום את הילדים לקייטנות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות