חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נתפס קבלן שהשליך פסולת בנייה באזור העיר

 

במסגרת סיור שגרתי של מפקחי מחלקת הפיקוח העירוני ברחבי העיר, גילו המפקחים ביום ראשון האחרון ערימה של פסולת בנייה שהושלכה בשדרות המעלה, הכביש המקשר בין מרכז עינב לפארק הטכנולוגי.

 

במסגרת סיור שגרתי של מפקחי מחלקת הפיקוח העירוני ברחבי העיר, גילו המפקחים ביום ראשון האחרון ערימה של פסולת בנייה שהושלכה בשדרות המעלה, הכביש המקשר בין מרכז עינב לפארק הטכנולוגי. מפקחי הפיקוח העירוני שהגיעו למקום מצאו ראיות הקושרות את ערימת הפסולת לשיפוץ שנעשה במושב שבשפלה.

המפקחים יצרו קשר עם בעל המקום בו נעשה השיפוץ, שהוזמן להגיע למקום בו הושלכה הפסולת. האיש הודה שהפסולת אכן שלו אך ציין כי הוא שכר קבלן פינוי שיפנה אותה משטחו וככל הנראה הקבלן הוא זה ששפך את הפסולת בניגוד להוראות החוק. כמי שאחראי על הפסולת קיבל בעל המקום קנס והוא הונחה לפנות את הפסולת תוך 24 שעות.

כידוע, השלכת פסולת בשטחים שאינם מיועדים לכך היא עבירה על החוק הפוגעת בסביבה ומסכנת את בריאות הציבור. העירייה בהובלת הפיקוח העירוני, היחידה הסביבתית ומחלקת תברואה באגף שפ"ע פועלים רבות שמקרים כאלו לא יישנו, במטרה לשמור על הסדר הציבורי, למנוע מפגעים ולשפר את איכות החיים והסביבה של תושבי העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות