חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סמינר ”עמיתים” 2015

 

מאות בני נוער השתתפו בשבוע שעבר בכנס ארצי שהתקיים במכללה לשוטרים בבית שמש במסגרת התוכנית "עמיתים ומשפיעים"

 

בכנס  השתתפו נציגים מעשרות בתי ספר שונים בארץ, ממסעדה שבגולן, עד ערד שבדרום, ובהם גם 15 נציגים מתיכון מו"ר שברעות.

תכנית "עמיתים ומשפיעים" הינה תכנית ארצית, אשר הוקמה מתוך שיתוף פעולה של משטרת ישראל, הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, והיחידה למניעת סמים ואלכוהול במשרד החינוך. בתכנית פועלים בני נוער רבים מהשכבות ח’ וט’ למניעת תופעת שתיית אלכוהול ושימוש בסמים בקרב חבריהם.

בתכנית התלמידים משתתפים בסמינרי הכנה רבים, אשר תפקידם להכשיר אותם כשגרירים למניעת שימוש בסמים ואלכוהול בקרב בני הנוער בישראל. התכנית הוקמה מתוך מחשבה כי ההשפעה על בני נוער באמצעות נערים בני גילם היא אפקטיבית יותר. במהלך המפגש, שמעו המשתתפים את דבריו של מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, אשר במהלך הרצאתו קרא לתלמידים להצטרף בעתיד לשורות המשטרה ולהמשיך את האחריות האזרחית אותה החלו בקרב תפקידם כעמיתים.

לאחר מכן, נערך סיור במכללה, במהלכו ביקרו התלמידים בכלביה ובאורווה המשטרתית, שם זכו לראות את כוחות העזר של המשטרה לפעולותיהם הרבות. התלמידים הציגו את עבודותיהם ותוצרתם במהלך השנה החולפת והרשימו את המשתתפים הרבים. בהמשך התקיימו מעגלי שיח בנושא חומרים פיסכו-אקטיביים השפעותיהם ודרכי ההתמודדות איתם. במהלך מעגלי השיח, השתתפו בצורה מרשימה, ובביטחון רב, תלמידי תיכון מו"ר אשר נקטו עמדה אחראית לגבי תפקידם החשוב כעמיתים וייצגו את מודיעין מכבים רעות בכבוד.

מנהלת הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול ,אשר השתתפה באירוע מספרת: "בעיר מודיעין מכבים רעות ישנם כ- 120 עמיתים מכל חטיבות הביניים בעיר, אנו מלמדים את התלמידים על הסכנות בשימוש חומרים מסוכנים והמיוחד בפרויקט הזה הוא שהתלמידים עצמם מסבירים לחבריהם על הנזקים ובאמת רואים שישנה השפעה רבה בנושא כאשר זה בא מבני הנוער עצמם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות