חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

2,000 צעירים פתחו את הקיץ במסיבת הצעירים במרכז עינב

 

2,000 צעירים הגיעו למסיבת הצעירים של מודיעין, מכבים-רעות לפתיחת הקיץ. את המסיבה ארגן מרכז צעירים של מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים בשיתוף העירייה ופאב ”הפנדה”.          

 

האירוע שהחל מהשעה אחת ונמשך עד לשעה 18:30 בערב כלל הופעות של דיג’י ברנדד והדגי’י המקומי, עומר גני שבאווירה מחשמלת הרקידו את הצעירים.

לאירוע הגיע גם מחזיק תיק צעירים חבר המועצה אלעד שמעונוביץ שבירך את הצעירים והבטיח להמשיך ולקיים עבורם את המסיבות ואירועים נוספים במהלך הקיץ. עוד הגיעו מנכ"ל עמותת סחלבים סמי עטר ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל. מעבר למוזיקה הטובה, נהנו הרוקדים גם ממתחם מסיבה מושקע ויפה עם ברמנים ובירה מכל הסוגים,

אוכל, ארטיקים, מתחמי זולה מפנקים ומתזי מים שהפיגו את החום. המסיבות, הנעשות בשיתוף עם הפאבים המקומיים הם חלק מפעילותו של מרכז צעירים של עיריית מודיעין, מכבים-רעות הפועל תחת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין.

במסגרת קידום מרכז הצעירים, במבנה חדש המיועד אך ורק לצעירי העיר וממוקם ברחוב חרצית 26 והוא פתוח חמישה ימים בשבוע. מרכז הצעירים החדש מיועד לפלח האוכלוסייה של חיילים, חיילים משוחררים, סטודנטים וזוגות צעירים. כידוע המרכז מסייע לצעירים בתחומים שונים ובהם סיוע בהשגת תעודות זכאות לדיור למשתכן, מעניק הם שירותי ייעוץ, לימודים, הכוונה, תעסוקה ופנאי ועוד. במרכז הצעירים עדכנו כי בקרוב תתקיים מסיבה נוספת של מרכז צעירים שתתקיים אף היא במרכז עינב.

חבר המועצה ומחזיק תיק צעירים, אלעד שמעונוביץ: "היה מאוד מרגש לראות 2,000 צעירים מהעיר אבל לא רק, מגיעים למסיבת שבועות ופתיחת הקיץ של מודיעין מכבים רעות שהיה אירוע הצעירים הכי גדול שהיה בעיר. המסיבה היתה סנונית ראשונה למה שאנחנו מתכננים לכל תושבי העיר בקיץ 2015".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות