חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החלו העבודות להקמת הפרגולה במסוף התחבורה הציבורית

 

השבוע הודיעה עיריית מודיעין מכבים רעות על תחילת העבודות להקמת מתחם תחנות האוטובוסים העליון ובמרכז העבודות הקמת פרגולה שתמוקם בחלקו החיצוני של מרכז התחבורה העירוני

 

כידוע בימים אלה נמצאת העירייה בהכנות לקראת תחילת העבודות להקמת מרכז תחבורה עירוני בכיכר התחבורה העירונית אותם מובילה החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין. כחלק מעבודות אלה החלה העירייה בהקמת מתחם התחבורה הציבורית העירונית שימוקם על כיכר התחבורה, סמוך לתחנת הרכבת "מודיעין מרכז".

הפרגולה שתספק הצללה וקירוי עבור הנוסעים תהיה בגודל של 300 מ"ר ובגובה 4 מטרים, תמוקם על עמודי הבטון הגדולים שבין קניון עזריאלי לתחנת הרכבת מודיעין מרכז. הפרגולה אותה תכנן משרד האדריכלים "לודמיר אדריכלים", תכלול אלמנטים של אלומיניום עם חיתוך צורני של עלים אשר יוקרנו על הרצפה וישתלבו עם עצי הדולב המצויים ברחבת הקניון.

לצורך הקמת הפרגולה יתקיימו במקום עבודות החל מיום שני למשך שלושה וחצי חודשים במהלכם יועתקו תחנות האוטובוס לרחוב הרכבת הסמוך.

כידוע, מרכז התחבורה העירוני יכלול שני מסופי תחבורה, אחד עבור התחבורה העירונית הפנימית והשני עבור תחבורה בין עירונית. לעבודות אלו אותן מבצעת החברה הכלכלית עם הקבלן רם הנדסה-דיגום, במסוף התחבורה העליון, יצטרפו בשבועות הקרובים העבודות להקמת מסוף התחבורה התחתון אשר יהיה מחובר באופן ישיר לקניון עזריאלי ולתחנת הרכבת ’מודיעין מרכז’.

התחנה החדשה תבנה בתוך כיכר התחבורה הראשית של העיר, כאשר הרציפים של האוטובוסים ייבנו בתוך הכיכר עם רמפות כניסה ויציאה אל מעגל התנועה המרכזי. בעתיד ישתמשו בשירותיה גם באי השדרה המרכזית, שתבנה בסמוך וכן הסטודנטים שיילמדו במתחם המיועד למוסד האקדמאי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות