חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תשנ”ו - ההכנות לשנת הלימודים עולות הילוך

 

שנת הלימודים תשע"ו אוטוטו נפתחת ובימים אלה נשלמות העבודות להקמת שני מבני בתי ספר חדשים המיועדים לתלמידי עירוני ה’ ולתלמידות אמי"ת בנות

 

במסגרת ההכנות נערך ביום חמישי האחרון סיור בהשתתפות סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבינוי מיכאל חרל"פ ומנהלי האגפים והמחלקות הרלוונטיים. הסיור נערך במבנה בית הספר של תיכון עירוני ה’ ברחוב אבני החושן שבשכונת אבני חן. בית הספר, כולל 14 כיתות לימוד, מעבדות וחדרי מנהלה. מאחר ובית הספר עירוני ה’ הוא בית ספר צומח הנמצא בשנתו השנייה בשלב זה יימסרו לעירייה רק שלבים א’ וב’ ובמהלך השנה ימשיכו העבודות על שלב ג’ ו-ד’ של בית הספר כאשר שטח זה נמצא בנפרד מהשטח הבנוי.

מבנה נוסף שנמצא לקראת סיום הוא מבנה בתי הספר אמי"ת בנות הנמצא בסמוך למבנה אמי"ת בנים, בו לומדים כיום תלמידי בית הספר עירוני ה’. ביום הראשון ללימודים בתאריך 1.9.15 יגיעו למבנים אלה תלמידי אמי"ת בנים, שעד כה התארחו במבנה בית הספר רעים הישן ברעות, ותלמידות בית הספר אמי"ת בנות, שהתארחו בבית ספר עירוני ד’. מבני התיכונים של אמי"ת כוללים 12 כיתות לימוד כל אחד, מעבדות וחדרי מנהלה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבינוי, מיכאל חרל"פ: "לראשונה אחרי שנים רבות לא יהיו בעיר בתי ספר מתארחים כל בתי הספר ילמדו במקומות שנבנו עבורם וזאת הודות לפעילות מואצת שביצעה העירייה בשנתיים האחרונות. נושא בינוי מוסדות חינוך בעיר הוא נושא מורכב  ואני שמח על כך שסוף כל סוף כל בתי הספר ילמדו במשכנם הקבוע."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות