חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מוכנים לקיץ

 

עשרות תושבים הגיעו ביום שני שעבר לאולם הכנסים במרכז הרב תחומי בעיר והשתתפו בערב הורות מרתק בנושא התמודדות עם בני הנוער בתקופת החופש הגדול, שנערך לראשונה בעיר.

 

הערב נפתח בדברי ברכה של סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, ומנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר. השניים ברכו על המעורבות ההורית כחלק מההכנה העירונית הנרחבת לקראת הקיץ. את הערב הנחתה מנהלת תכנית "עיר ללא אלימות", טוני חי, אשר הציגה בפני ההורים את העבודה המערכתית העירונית שנעשית לקראת הקיץ למניעת התנהגויות סיכון.

בין היתר הוצגה תכנית הקיץ לבני הנוער של מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, הפועלת לאורך כל ימות השבוע כולל ימי שישי הנותנת מענה מגוון לכל הגילאים, "אוטובוס הטרמפים" שמסתובב בעיר ואוסף את בני הנוער לפעילויות וחזרה. וכן פעולות תגבור של גורמי האכיפה והקהילה המסיירים בעיר במטרה לפקח לשמור ולעודד את בני הנוער להשתתף בפעילות העירונית.

עוד במסגרת ערב זה נהנו המשתתפים מהרצאה סוחפת ומצחיקה של הסופרת דנה אבירם בנושא "הכן ילדך לקיץ" שנתנה כלים פרקטיים להתמודדות ומניעת התנהגויות סיכון תוך זיהוי מוקדם של התסמינים המחייבים תשומת לב. את הערב סגר השחקן והקומיקאי, שלומי קוריאט ששיתף בסיפורו האישי והמרגש והעביר באמצעות הומור את המסר כי המעורבות ההורית והתמיכה ההורית חשובה מאין כמותה להצלחה. הערב נערך ביוזמת תכנית עיר ללא אלימות, הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול והקתדרה להורות ומשפחה במרכז הרב תחומי.

מארגנות הערב, טוני חי, מיטל אשור, ואורלי קירשנר סיכמו את האירוע ומסרו כי: "חשוב שכל ההורים יהיו מודעים כי הכיף שבחופש, מלווה גם בשבירת שגרה הגורמת לשעמום, חוסר בגבולות, שוטטות חסרת מעש המלווה לעיתים קרובות גם בהתנהגויות סיכון רבות.

על כן כולנו צריכים לקחת אחריות על ילדינו, להיות מעורבים, ולשוחח עם בני הנוער על התנהגויות בלתי הולמות כגון שתיית אלכוהול, וונדליזם, הפרעות מנוחה ועוד. אנו מזמינות את ההורים לפנות לקתדרה להורות ומשפחה על מנת להעשיר את הידע שלהם ולקבל כלים אפקטיביים בנושא הורות החל מהגיל הרך ועד גיל הזהב ולא להישאר עם סימני שאלה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות