חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חמישה מגרשים יצאו לשיווק בפארק הטכנולוגי

 

סבב נוסף של חמישה מגרשים יצאו לשיווק בסוף השבוע שעבר בפארק הטכנולוגי של העיר. המכרז פורסם ע"י מנהל מקרקעי ישראל בתאום עם עיריית מודיעין, מכבים-רעות ומינהלת אופק, האמונה על שיווק הפארק

 

בעירייה ובמינהלת אופק נמסר כי במהלך החודשים האחרונים פנו במינהלת ליזמים ולחברות שונות במטרה להציע להן לפעול בעיר. ממינהלת אופק נמסר כי לקראת המכרז צפויה התעניינות גדולה של חברות מובילות במשק במכרז הנוכחי ע"פ הפגישות המקדימות ותנופת הפיתוח בה נמצא הפארק כולו.

חמשת המגרשים שהוצאו למכרז ממוקמים על רחוב המעיין (חלקו הפנימי של הרחוב) הם בגודל של כ-45 דונם, כאשר המגרש הגדול ביותר הוא בגודל 12.1 דונם, שיוצא למכרז במחיר מינימום של 3.7 מיליון שקלים לא כולל הוצאות פיתוח בסך 3.3 מיליון שקלים. המגרש השני, בגודל של כ-11 דונם ייצא למכרז עם מחיר מינימום של 3.4 מיליון שקלים לא כולל הוצאות פיתוח של 3 מיליון שקלים.

שני מגרשים בגודל של כ-7.7 דונם יצאו למכרז במחיר מינימום ממוצע של 3.6 מיליון שקלים כל אחד, לא כולל הוצאות פיתוח בעלות של כ-2.1 מיליון שקלים לכל אחד מהמגרשים. המגרש החמישי בגודל של כ-6.3 דונם יצא למכרז עם תג מחיר מינימלי של 2.3 מיליון שקלים ועם הוצאות פיתוח של 1.7 מיליון שקלים.

כידוע, ראש העיר חיים ביבס הציב את נושא פיתוח הפארק, כאחד מהנושאים המרכזיים בסדר העדיפות של העירייה ובשנים האחרונות נמצא הפארק הטכנולוגי בתנופת בנייה כאשר על פי נתוני מינהלת אופק והעירייה כ- 70% מכלל שטחי הפארק שווקו עד היום, מרביתם בחמש השנים האחרונות.

עד כה שווקו מגרשים בהיקף של 530 אלף מ"ר בסכום כולל של כמעט חצי מיליארד שקלים. בפארק הטכנולוגי יש כיום 17 מבנים קיימים, 8 בניינים נמצאים בתהליכי בנייה שונים ותשעה נוספים נמצאים בתהליכי תכנון. על פי נתוני העירייה בפארק הטכנולוגי פועלים כיום כ-140 עסקים שונים בתחומי ההייטק, טכנולוגיה, משרדים ועוד.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות