חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - פעמיים דנינו

 

אבל עכשיו הוא הולך הביתה ברוך השם, ולכבוד זה הוא נתן בטלויזיה ראיון סיום עם הכתב משטרה הזה שמתלקלק עליו כבר שנים- ההוא עם השיער המצחיק. נוסבאום נדמה לי. ומה אומר הגאון בראיון?

 

שלום לכל מי שטורח לקרוא את מה שאני כותב כאן. לי קוראים אשר. נעים מאד. בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ’אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בלי לסנן. מהלב. אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם".

היום אני רוצה לדבר איתכם עוד הפעם על המפכ"ל היוצא דנינו. לא סובל אותו. פעם כבר כתבתי עליו וקראתי לו להתפטר אחרי שהרכב שלו נתפס טס על מאה שישים קמ"ש, והוא הפיל הכל על הנהג ואמר שלא שם לב ולא היה מודע. יודעים כמה נהגי מוניות אבדו את הפרנסה שלהם כשנתפסו נוסעים במהירות נמוכה מזאתי בהרבה? אבל למפכ"ל הכל מותר כנראה.

  אחר כך הרכב שלו גם דרס אופנוען כשטס ברמזור אדום, והשחצן הזה אפילו לא יצא לבדוק מה קורה עם האופנוען המסכן, והאנשים שלו איימו על עוברי אורח שלא יתלוננו. ממש שוטר למופת. שוטר מספר אחת עלאק דוגמא ציבורית מפוארת. בגלל זה קראתי לכתבה "פעמיים דנינו" ,למה עכשיו פעם שנייה אני כותב עליו, ואני מאד מקווה שלא יילך לפוליטיקה ושייעלם לנו מהפריים, בשביל שלא תהיה פעם שלישית. הבן אדם הזה לא בא לי טוב בעיניים בכלל. לא הדיבור המתנשא והמחושב שלו, לא איך שהוא מתנער ממצבים במקום לקחת אחריות, ובטח לא העשייה שלו בשטח.

בתקופה שלו המשטרה אבדה הכי הרבה ניצבים בגלל התנהגות שלא ראויה לשוטרים, שבדיוק על זה הם עוצרים אחרים. בתקופה שלו הבטחון האישי נעלם, בתקופה שלו.....אם אני אמשיך זה לא ייגמר...

אבל עכשיו הוא הולך הביתה ברוך השם, ולכבוד זה הוא נתן בטלויזיה ראיון סיום עם הכתב משטרה הזה שמתלקלק עליו כבר שנים- ההוא עם השיער המצחיק. נוסבאום נדמה לי. ומה אומר הגאון בראיון? הוא אומר הרבה דברים, למה בדיבורים הוא טוב, אבל שני דברים שאמר הביאו לי את הסעיף ונזכרתי איזה פארש מפכ"ל הוא בעיניי.

הדבר הראשון שהוא אמר זה שכשיש חקירות וחשדות צריך להתייחס לניצבים בכבוד כמו לאישי ציבור, כי הם מפורסמים, ויש להם משפחה שיכולה להיפגע, וילדים. כבר מהמילים המעפנות האלו אפשר לקלוט איזה סוג של בן אדם היה ממונה על המערכת המשטרתית. אחד שמלקק למעלה ובועט למטה. למה בן אדם רגיל שהמשטרה עוצרת -אין לו משפחה וילדים שיכולים לקחת את זה קשה?! הניצבים שלו שווים יותר ממני ומכם? רק על האמירה הזאתי הייתי זורק אותו מהמשטרה. גם אחרי 37 שנות שירות הוא כנראה עוד לא הבין מה זה שוויון בפני החוק, למרות שהוא הנציג של החוק.

ואחרי האמירה הגאונית הזאתי הוא הביא עוד אחת-

"פעמיים דנינו!!"

המראיין אמר לו שהאזרחים אבדו אמון במשטרה ויש טענות קשות בציבור על התנהגות שוטרים וכולי, ואז הגאון אמר שהאזרחים בכלל לא צריכים לאהוב את המשטרה. קולטים? כנראה בעיניו השוטר לא פה בשביל לשמור עלינו ולעזור לנו. כי למה מי אנחנו בכלל בעיני השחצן הזה?

אז רציתי להזכיר לו וגם לכם שפעם העם אהב מאד את השוטרים. כיבד אותם. נעזר בהם. סמך עליהם. אולי בגלל הגישה הזאתי של דנינו, המשטרה היום נראית כמו שהיא נראית, והעם איבד בה אמון. מקווה שיבוא מישהו טוב בהרבה ממנו. בעצם כל מי שיבוא יהיה טוב ממנו.

אז יאללה דנינו חביבי. המפתחות בפנים. שלום ולא להתראות. אם העם לא צריך לאהוב את המשטרה שלו, הוא בטח לא צריך לאהוב את המפכ"ל.

בדוגרי - לא ככה?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות