חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

משלימים את הכיכרות במוריה ומשואה

 

העבודות להקמת מעגלי תנועה בצומת הרחובות שרה אמנו ולאה אמנו ובצומת הרחובות נהר הירדן ונחל זוהר מתקדמות. לאחר שקיבלו מעגלי התנועה את צורתם יבוצעו השבוע עבודות קרצוף וריבוד להשלמת הצומת החדש

 

הקמת הכיכרות נעשתה כחלק מתוכנית רב שנתית למיתון התנועה במטרה לשפר את שדה הראייה, זרימת התנועה ולאפשר נסיעה בטוחה יותר בכביש. העירייה הודיעה השבוע כי בשל עבודות לקרצוף וריבוד מעגלי התנועה צפויים שינויים בהסדרי התנועה ושינויים בקווי התחבורה הציבורית בין התאריכים 14-16.7.15.

במסגרת העבודות בימים שלישי ורביעי ייחסם לסירוגין רחוב לאה אמנו בקטע המחבר עם רחוב שרה אמנו. במהלך עבודות הריבוד שיתקיימו ביום רביעי לא תותר פניה ימינה או שמאלה מרחוב לאה אמנו לרחוב שרה אמנו ולא תותר פניה ימינה או שמאלה מרחוב שרה אמנו לרחוב לאה אמנו. כמו כן לא תותר כניסה לרחוב שרה אמנו בקטע שבין רחוב לאה אמנו ורבקה אמנו, פרט לתושבי הרחוב שיוכלו להיכנס מרחוב רבקה אמנו. 

כמו כן, ביום רביעי וחמישי ייחסמו לסירוגין הרחובות נהר הירדן ונחל נעמן בקטע המחבר עם רחוב נחל זוהר. במהלך עבודות הריבוד שיתקיימו ביום חמישי לא תותר פניה ימינה או שמאלה לרחוב נחל זוהר מהרחבות נהר הירדן או נחל נעמן ולא תותר פניה ימינה או שמאלה מהרחובות נחל זוהר לנהר הירדן או נחל נעמן. כמו כן לא תותר כניסה לרחוב נחל זוהר משני הכיוונים. תושבי הרחוב ובאי המרכז וגני הילדים יוכלו להיכנס ולצאת מהרחוב דרך רחוב נחל צלמון.

בעירייה מסרו השבוע כי העבודות מתבצעות בתיאום, אישור והכוונת המשטרה, וכי הנהגים מתבקשים להישמע להנחיות השילוט והוראות התמרור ולנסוע בזהירות בהתאם לתנאי הדרך עוד נמסר כי ייתכנו שינויים בהסדרי תנועת התחבורה הציבורית כאשר פרטים נוספים יינתנו באתר העירייה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות