חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חשבון הארנונה ישלח מעתה למייל שלך

 

במסגרת המדיניות לשיפור השירות לתושב ובמטרה לשמור על איכות הסביבה, השיקה עיריית מודיעין מכבים רעות שירות מקוון המאפשר לקבל את חשבונות הארנונה ישירות לתיבת המייל האישית

 

במסגרת השירות תושבים שירשמו יקבלו את חשבון הארנונה התקופתי לתיבת הדואר האלקטרונית. השירות מאפשר צפייה בחשבונות בכל זמן ומכל מקום ומאפשר ניהול מעקב נוח אחר חשבונות במחשב האישי. בנוסף, הצפייה בחשבונות הארנונה דרך המחשב חוסכת בנייר ובכך תורמת לשמירה על איכות הסביבה.

תושבים המשלמים את הארנונה באמצעות הוראת קבע יקבלו את החשבון למייל כשהוא מסומן כ"לא לתשלום". יתר התושבים יוכלו בלחיצת כפתור לשלם את החשבון באופן מקוון באמצעות האתריםCitypay  ו- mybills. כמו כן ניתן יהיה לשלם את החשבון הדיגיטלי גם באמצעות המענה הטלפוני ובמשרדי מחלקת הגביה הנמצאים בבית יהונתן בקניון עזריאלי. על מנת להצטרף לשירות ניתן להיכנס לאתר העיריה - שירות לתושב - תיק תושב ולהירשם (או בקישור: www.modiin.muni.il/pay). לאחר ביצוע ההרשמה ישלח אישור על הקליטה במערכת.

חברת המועצה מחזיקת תיק איכות הסביבה ויו"ר ועדת המחשוב, ורד גל-בחרי: "אני מברכת על עוד צעד של קידמה טכנולוגית המשלבת שמירה על הסביבה. נושא החשבונות למייל נידון הן בוועדת איכות הסביבה כצעד להפחתת השימוש בנייר והן בוועדת מחשוב כשירות לתושב שיאפשר גישה לתשלום מידי מתוך החשבון ואפשרות של תיוג החשבונות לצורכי מעקב. בטוחה אני כי שלב זה הינו צעד ראשוני לשיפור תהליכים ע"י הקדמה הטכנולוגית אשר ייעלו את השירות לתושב."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות