חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירועי קיץ 2015 יוצאים לדרך

 

אלפי תושבים נהנו בשבוע שעבר משלל אירועים ופעילויות ללא תשלום שנערכו ברחבי העיר כחלק מתוכנית אירועי הקיץ של העירייה. השבוע ממשיכים לצאת קבוע.  

 

ביום שלישי שעבר חזר לעיר ה"פארק קולנוע" המסורתי בפארק ענבה במסגרתו הגיעו התמלא הפארק במאות משפחות שבאו לצפות על מסך ענק בסרט הקופסונים. פארק קולנוע הפועל בענבה יוכלו תושבי העיר ליהנות מהסרט "לגו" המיועד גם הוא לכל המשפחה.

ביום שישי שעבר הגיעו כמידי שבוע כ-500 תושבים, הורים וילדים לקבל את השבת באווירה חמימה באירוע "קבלת שבת בטבע" שנערך בפארק בעמק החולה. המשתתפים נהנו משעת סיפור מומחזת עם הסיפור "הכיסים של ענתי", אותו הציגה עינת חרוש. בהמשך נהנו הקטנטנים מטקס הפרחת בלון המשאלות שעולה לשמיים עם כל המשאלות של הילדים ומטקס קבלת שבת עם חלה ומיץ ענבים מתוק. בשישי הבאה בשעה 16:30 מוזמנים כולם לקבל את פני השבת עם עינת חרוש והפעם עם הצגה הומוריסטית בעקבות  הסיפור "עשרה ממתקים טעימים".

במוצאי שבת הגיעו עשרות תושבים, חובבי ריקודי עם, לרחבת הירידים שברחוב עמק החולה ונהנו מהאירוע "ריקודי עם עם כולם" בהדרכת קובי מיכאלי. האירוע יתקיים בכל יום שבת לאורך חודש יולי ותושבי העיר מוזמנים להגיע ולרקוד יחדיו.

שבוע שעבר יצאו לדרך גם אירועי "שני ספורטיבי" המשלבים פעילויות ספורטיביות בשלושה פארקים שונים בעיר. עשרות תושבים ספורטיביים הגיעו בשבוע שעבר לפעילות הספורט אותן מקדם אגף הספורט. גם השבוע יוכלו תושבי העיר ליהנות ביום שני בשעה 20:00 מפעילות זומבה, שתתקיים בכיכר הירידים בעמק החולה, אימון רצועות בפארק החרגול בעמק בית שאן, ו"המרחב השקט" בפארק בשדרות יצחק רבין (מול אולם הספורט).  

בנוסף, ביום שני בשבוע הבא יערך יריד מכירת ספרי לימוד משומשים בפרגולות שבפארק הדגים ברחוב עמק יזרעאל, בין השעות 18:00-20:00. תושבי העיר מוזמנים להגיע עם ספרי הלימוד המשומשים ועם רשימות הספרים לקראת שנת הלימודים הבאה ובאווירה ססגונית למכור ולקנות ספרים. כאשר למוכרים מומלץ להגיע עם מחצלות או שמיכה לתצוגת הספרים ו"כסף קטן" לעודף.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות