חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

זוגיות מטופלת...

 

באמון האישי דודי הבין שהחולשה שעינת הקרינה גרמה לו להימשך ולהתחבר למנגנון של המטפל בו הוא הבין שבת הזוג שעברה משברים בחייה הוא לא יצליח להשכיח אותם ולהציל אותה מעצמה

 

לא פעם נשים וגם גברים מגיעים אלי לאימון לזוגיות ומספרים שאינם מצליחים למצוא בן זוג מתאים. יש שנמשכים לבני זוג "שהם חידה" שאינם ברורים ומכאן הסקרנות והאתגר לפתור ובמשך הזמן הם מגלים שהאדם איתו הם חיים חסר בטחון חלקם בגלל חוויות עבר לא פשוטים שגורמים לו למצבי רוח משתנים ובאוירה לא נעימה..

אסף הגיע לאבחון גרפולוגי עקב זוגיות שהסתיימה סיפר שמאז ומתמיד  הוא נמשך לנשים "עמוקות ומעניינות" לאחר מערכת יחסים ארוכה הוא בקש ללמוד על עצמו ומה חלקו.

באבחון הגרפולוגי גילה אסף שהוא בעל חשיבה לרבדים עמוקים ניתן היה לראות ולהבין שאופיו התאים לטפל. החוזק הנפשי שהקרין הרגישות הגבוהה ו וחוויות לא פשוטות שעבר בעצמו יכול היה להבין ולהכיל את המצוקות של בנות הזוג וגילה כלפיהן אמפטיה ופעל במסירות גבוהה.

הן בטחו בו  נתנו לו לטפל בכל מצוקה ומשבר שאליו נקלעו אך עם הזמן ,העומס היה רב מידי והחברות הסתיימה והוא נאלץ להיפרד מהן בקושי רב.

"היא כמו ילדה " סיפר לי דודי שהכיר את עינת שעברה בילדותה קושי רגשי ,שנים של טיפול פסיכולוגי לא הצליחו להשכיח , כשהכיר אותה היא שדרה קלילות , אהבה והתלהבה מכל דבר שאמר או עשה ,פיתחה בו תלות והעריצה אותו,הוא היה מאוהב ולא הרגיש דבר . בהמשך היו פעמים "שצללה לתהומות נפשה" הוא ניסה למשות אך לא צלח ובקשה שיתרחק ממנה, עד שחזרה לעצמה זה נמשך שעות וגם ימים.

אח"כ גילה שהיא היסטרית ונכנסת ללחץ כשנתקלת בבעיה בינאישיות היא הייתה צריכה אותו צמוד אליה שייתן לה בטחון שירגיע וימתן.

באמון האישי דודי הבין שהחולשה שעינת הקרינה גרמה לו  להימשך ולהתחבר למנגנון של המטפל בו הוא הבין שבת הזוג שעברה משברים בחייה הוא לא יצליח להשכיח אותם ולהציל אותה מעצמה.  

הפוקוס תשומת הלב והדאגה לצרכיה השכיחו את צרכיו וללא אנרגיות עם קושי בריכוז התפקוד התערער עם המודעות למצבו ולבת זוגו הוא שינה גישה ,הוא הפסיק להילחם כדי לשנות את מצב רוחה כשבקשה מרחב הוא לא התרגש ונתן לה את הזמן .. ,יחד עם הטיפול שעברה היא גם הצליחה לשנות את התנהגותה והזוגיות הפכה להיות אחרת ועמוקה יותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות