חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חוגגים אהבה בפארק ענבה

 

כמו בכל שנה גם השנה קיימה העירייה, באמצעות האגף לתרבות ואירועים מופע מיוחד לרגל ט"ו באב. אלפי תושבים הגיעו במוצאי שבת לפארק ענבה ונהנו ממופע של להקת רוקוויל

 

כמו בכל שנה גם השנה קיימה העירייה, באמצעות האגף לתרבות ואירועים מופע מיוחד לרגל ט"ו באב. אלפי תושבים הגיעו במוצאי שבת לפארק ענבה ונהנו ממופע של להקת רוקוויל שהופיעו עם מיטב שירי אהבה מכל הזמנים לרגל יום האהבה העברי (ט"ו באב), במסגרת אירועי "לילות ענבה".

את המופע פתח ראש העיר, חיים ביבס שבירך את המשתתפים והזמין את תושבי העיר להמשיך ליהנות ממגוון אירועי הקיץ. בהמשך עלו חברי להקת רוקוויל וסחפו את הקהל עם ביצועים מיוחדים לשירים המוכרים ואהובים. הצופים שהתחילו את המופע כאשר הם ישובים על מושבים ומחצלות עזבו מהר מאוד את המושבים ועברו לקפוץ ולרקוד ברחבה שמול הבמה.

בשבוע הבא (15.8) תתקיים ההופעה הבאה של "לילות ענבה" כאשר לעיר יגיעו "איקי לוי והראסטה היברו מאן" למופע מקפיץ בקצב הרגאיי המשלב מוזיקת עולם והשפעות מהמקורות. חברי ההרכב שזכו במקום השני בתוכנית "הכוכב הבא" וכמעט זכו בזכות לייצג את ישראל באירוויזיון, יגיעו לענבה עם האנרגיות המיוחדות שלהם למופע קצבי במיוחד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות